Oletko kuullut Rakel-mummista joka aivan ihana mummi. Nyt poissa.

Lisätty: 21.03.2011 - 20:12

Luin alueuutisista Helsinki ,Olli ihamäen kertomana .Aivan ihana tarina.Koitin linkkiä laittaa mutta epäonnistuin.

Lisätty: 22.03.2011 - 07:20

Kiitos toffee kun laitoit tuon puuttuvan linkin. Sydämestäni kiitän .Minua harmitti kun en siinä onnistunut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2011 - 20:40

areena.yle.fi/audio/1300105344309

tässä linkki on tullut joskul kuultua häntä televisiosta!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.03.2011 - 21:09

Minulle ihan outo kummimummi. Kohtalokasta, että samana päivänä häntä vielä haastatellaan ja sitten yks kaks hän onkin poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 04:48

Kiitos Toffe. On tiistai aamu ja kuuntelen radio mummoa, joka on poissa.
Olen kuunnellut aiemminkin. Menneisyys palautuu mieleen.
Kyllä tälläisiä mummeja tarvittaisiin paljon, paljon enemmän.

Hartain kiitos hänen työlleen ja syvä kunnioitus hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 06:59

Ei ollut tuttu minulle. Mummot kunniaan...kaikille mummoenergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 07:56

Rauha hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:57

Radio Ylen-aikaisen kuuntelijoille tuttu ja sympaattinen mummo, jota Olli Ihamäki kävi usean kerran tapaamassa ja haastattelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2011 - 15:23

Tuntematon mummi minulle.