Oletko aikeissa vaihtaa menopeliä?

Tässä muutama vaihdokki:

Vierailija VV-Auto Herttoniemi, vaihdokit

ARJA 1965 Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

AILI 1940 Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity.
Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

ELLI 1976 Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

AINO 1969 Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

KIRSI 1971 Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

HELENA 1959 Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista.
Radio tulee mukana.

JENNA 1988 Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto.
Otettu käyttöön vasta 2005 lokakuussa.

KAISA 1961 Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla.
Savuttaa vähän.

NETTA 1991 Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. MP3-soitin. Lukkoperä.

MAIJA 1961 Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

JELENA 1959 Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto.
Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.

PIRJO 1957 Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

MING 1967 Tiukka perä, hyvät puristukset. Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Bangkokista 1999.

TRACY 1980 Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu, ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä kardaanilla.

ANNELI 1968, Kahdesti lauennut, sisäsiisti, äänenvaimentimessa pikku vikoja.

*HUOM*: *Kaikki vaihdokit myyntipäällikön tarkastamia ja koeajamia.
Tyytyväisyystakuu.*

Terv. Kärry

Avainsanat: vaihtoautot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 22:22

En edes tiennyt, että mieheni laittanut minut jo vaihtoon.Tuosta listasta juuri luin... nimimerkillä Aino-69
Heh heh...Hauska lista :)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Hauska vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 22:07

Minä en tätä listaa miehelleni näytä, on tottunut vm. 56 ja ärhäkkään, kiihtyy sadasosissa täyteen höyryyn, kuskilla on vielä koulutus kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 07:24

En meinaa vielä vaihtaa ,näillä menen loppuelämäni jos itse saan päättää.Mitää pelti romuja ei kannata ajatellakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 11:40

Minulle ei myyntipäällikön testaamat kelpaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:48

En ole aikeissa vaihtaa vanhaa menopeliäni sillä se on yhä vielä ärhäkkä pakkaus joka toimii hyvin ilman käynistymisvaikeuksia ja, mikä parasta, on yhä viisikymppiä lähestyessäänkin on niin timmissä kunnossa, että minua nuoremmatkin kylällä kadehtivat menopelini kuntoa. Sitäpaitsi, uskokaa tai älkää , ei se meno vaihtamalla parane, eikä toisen testaama ole välttämättä laatutavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 19:46

Kyllä minä itse "kuntopyöräni" valitse. En luota myyntipäällikön valintoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 04:55

Ei tavara vaihdossa parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:54

Eipä tullut vaihto mieleen :)