Oletteko joskus ihastuneet johonkin elokuvaan, niin että se on pitänyt katsoa monta kertaa? Katsoin Avattaren peräkkäisinä päivinä

Avainsanat: elokuvaan tykästyminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 16:53

Olen, olen niitä on kolme nuorin "Sissi", toisena "Tuulen viemää Ja kolmantena "Humiseva harju".
Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja, ne tahtoisin niin käydä uudelleen.

Vielä kun Vaateramäen Eemelin uskaltaisin markkinoille mukaan ottaa niin siinä olisi kaikki.
Tiedä vaikka Vanhainkodissa tapaisimme vielä.

Ja kun olen näin vanhaksi elänyt, niin olen päässyt maamies-, tai nuorisoseuran talolle katsomaan
"Pekka jaPätkää" Imatran Inkeriä" ja niitä Niskavuoria" Hui hai, ei nykytekniikalla näytetä enään
lakanan päällä elokuvia se on tosi meininkiä se.

Lisätty: 31.03.2011 - 17:58

Kiitos käyttäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 16:34

Minä katselen vähintäin kerran vuodessa Francis Ford Coppolan ohjaama elokuvan Kummisetä 1-3. Koukussa olen enkä irti pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 16:43

Kyllä Pretty Woman on sellainen elokuva, että katson sen uusinnat aina, jos vain osun paikalle. Jotenkin siinä tenhoaa sellainen nykyajan Tuhkimo-tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 17:03

Voi noita on monta minulla, itse noin 700 DVD:n omistajana tulee katseltua uudestaan ja uudestaan..
.
Tuulen Viemää on ollut jo lapsuudesta asti lempparini, elokuvissa 6 kertaa elämässäni, lukenut varmaan 10 kertaa kirjat elämässäni ja DVD:ltä katsottuna varmaan 15 kertaa mutta ei ainakaan vähemmän...

Avatar on tullut katsottua jo elokuvissa ja 3 kertaa DVD:ltä..

ym...

Pappa 4 terkut, matkustahan Sisiliaan niin siellä tuo pieni kummisetä retki suosittelen...(Pikku Sisilia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 17:30

Sama juttu,kun papalla ja sitten Kotimainen elokuva Pikku Pietarin Piha,se tuli äskettäin ja on aina yhtä hellyyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 18:20

Kyllä "Taru Sormusten Herrasta" kaikki 3 elokuvaa ovat niin hienot, ettei niitä voi unohtaa.Jokaisella katselukerralla tajuat nähneesi jotain uutta.Puvustus ja erikoistehosteet ovat loistavaa työtä.Puhumattakaan nyt sitten näyttelijöiden suorituksista... Paljon on upeita leffoja, mutta nämä ovat mielestäni parhaat tarinat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 18:39

Viulunsoittaja katolla katsoin taannoin monta kertaa, just sen musiikin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:52

Minä olen katsonut elokuvan puhallus monesti, on mukava ja viihdyttävä filmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:06

Olen edelleenkin hulluna ET:n sekä Little Stuartiin. Ne jaksaisin katsoa vaikka kuinka monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:06

Niitä on monta, näissäkin vastauksissa kertaalleen mainittu. Mielelläni katselen Taru Sormusten Herrasta ja Harry Potterit, ne on niin vaikuttavasti kuvatut: hyvät lavasteet ja tehosteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 14:11

Myrskyn ratsastajat olen katsonut varmaan 10 kertaa, samoin ;seitsemän ja pahan mahti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:55

Kyllä niin on käynyt. Monia vuosia sitten, vuosikymmeniä sitten, katsoin elokuvan jossa pääosissa oli Vanessa Redgrave ja Jane Fonda. Elokuvan nimi oli Muistojeni Julia. Sen olen nhnyt myöhemmin myös TVstä ja se on koskettava leffa. Perimmäistä "ideaa" en siinä silloin hyvin nuorena nähnyt, sellaisista asioista ei silloin puhuttu...vasta jälkeenpäin selvisi jotain...
Elokuva on hieno joka tapauksessa ja se "dilemma" oli hienovaraisesti esitetty.
Oli sotaelokuva.