Mikä kruppana tämä on?

Kun avaatte linkin niin pyöritelkää vaikka hiirellä palloa?
icgem.gfz-potsdam.de/ICGEM/ICGEM.html

Lisätty: 20.03.2011 - 14:59

Jospa tämä potaatti aukeaa oikeasta kohdasta:
icgem.gfz-potsdam.de/ICGEM/p...otato.html

Avainsanat: ruttuinen pallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 16:51

Veikkaan, että teekkarien ensi vapun erikoispallo, vähän rupsahtaneena tosin, mutta hieman ilmaa lisää, niin avot, sanois itänaapurikin. Viivat siinä kivasti muistuttavat, että missä kaikkialla sitä taas kohta järisee ja jyrisee. Onneksi ei kuitenkaan Suomeen ole niitä viivoja vedelty, vaikka juuri tuolla kotopuolessa oli järähdellyt. Ihan jännittää palata takaisin kotiin, että onkohan peilit pysyneet seinillä.

Kysyjän kommentti

hyvin sopisi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 15:19

Painovoima eli gravitaatiovoima on gravitaatiovuorovaikutuksen aiheuttama voima, joka vetää kaikkia massallisia kappaleita toisiaan kohti.
Gravitaatio on yksi luonnon neljästä vuorovaikutusvoimasta, ja niistä tieteen huonoimmin ymmärtämä.

Tässä kuvataan gravitaation aiheuttmien erilaisten voimien (paino, veto) tasoja.

Lisätty: 20.03.2011 - 15:19

Wikipediasta tuo painovoimateksti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:22

Että mitenkä? Kiva pallukka, mutta ei sovi nurmikentälle....hih, yliväsyksissä työpäivän jälkeen ja ei muuta kuin naurattaa..kaikki...sanoo täältä työläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:51

Pääkalloahan tuo muistuttaa, mutta tiedä onkohan vaan pilaa tai onkohan pallomme sittenkin kallon muotoine, mene ja tiedä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 16:41

No totta Mooses. en ole niin pitkälle lukenut yliopistolorjojani, että siihen oilisin päässyt.
Pääkallohan se on , silmäkuopat ja nenänreiät alla ja sitten tuo aukko sierainten alla, sieltähän se hyvä ja paha purkautuu meille umpäristöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 17:40

Olipa melkoinen peruna.
Tässä sama kohde ihan vain valokuvina. www.google.com/images?q=nasa...mp;bih=809
Minä pidän enemmän näistä, vaikka Picasson syntymäkodin lähistöllä kortteeraankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 21:12

Jumppiksen linkit eivät auenneet. Kiitos Papiti linkistä; Maapallomme on todella kaunis planeetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 09:29

Hienot värit. Ilmat pihalla.Aika tyhjä.Värit mitä upeimmat. Rupsahtanut pallo jota ydinvoimalat rasittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 13:12

Saasteiden väsyttämä ja lisää puhdasta ilmaa odottava maapalloraukkammehan tuo kruppana näytti olevan, ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:20

kukas meistä täydellinen luulee olevansa ?
katsokaa peiliin ja suokaa sama muillekin, näin globalisaation aikana myös palollemme ....