Onko kellään omaa kokemusta Kanadasta tai USA:sta? Onko sinne hyvä matkustaa kesällä?Mitä paikkaa suosittelet?

Tietoa tarvitsisin USA:ssa tai Kanadassa käyneillä.

Avainsanat: usa kanada

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 18:47

Detroit, Chicago, Barrington Ill, Waukegan, Millwaukee, New York ja kaikki kesällä käytyjä ja Niagaran putoukset molemmilta puolilta,
kuin myös Toronto .
Nykki on oma lukunsa. riippuu mitä USA:sta tai Canadasta haet, vaikea suositella erikseen mitään paikkaa.

Grand Canyon on aivan varmasti yksi nähtävyys myös , sekä Las Vegas tai Hollywood!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:24

www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/251/4

tästä napsusta löysin...
keskustelu.suomi24.fi/debate/418

tästä voit vielä lukea ja tehdä kysymyksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:53

Kyllä on kokemusta USA:sta Floridasta 2x ja Kaliforniasta 1x. www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/1020
Riippuu mitä haet, ovat molemmat niin suuria alueita että löytyy kurjuuttakin, varmaan molemmista.
Aloita vaikka Niagaran putouksilta molempien rajalla sijaitsevat.
Tuon kun pyyhkäset olet nähnyt vähän; fi.wikipedia.org/wiki/Route_66

Lähteet:
www.yccf.fi/gallery/2002/rou...66_pia.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 12:02

Suuresta alueesta on sulla kysymys,itsellä kokemusta vain itärannikon suuntaiselta alueelta,olisko alle5% koko hoidosta,NY totisesti pidemmän visiitin väärtti,Hartford,Boston,CapeCod;CT,RI,MA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:23

Brittiläinen Kolumbia Kanadassa on aina yhden seikkailun väärtti, varsinkin kesällä

(itsellä hupeni siihen reissuun useampi kuukausi)