Kumpi on matkailussa mukavampaa, matkalle lähtö vai kotiinpaluu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:34

Tietysti lähtö! Rakastan haalia kamoja kasaan ja varmistella, että kaikkiea on.Ja se odotus tulevasta matkasta ja uuden kokemisesta. Toki takaisin myös kiva tulla, mutta se pyykin määrä....Ja laskut postilaatikossa...Tekemättömät pihatyöt jne...Kyllä loma kuitenkin arjen voittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 13:15

Kyllä se varmaan on se matkalle lähtö, mutta onhan kotiin myös aina mukava tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:18

Odotus ja matkalle lähtö, mutta kyllä taas nauttii kotiinkin tulo..
Oma maa mansikka muu maa mustikka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:27

Kyllä se on kotiinpaluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:30

Molempi parempi. Jos valita pitää, niin se on matkalle lähtö odotuksineen päivineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 14:58

Perillä olo, on sitten kotona tai ulkomailla. En tykkää matkustamisesta, en viihdy lentokentillä lorvailemassa. Ainoa missä haluaisin olla matkalla, on Idän Pikajuna. Sieltä ei olisi kiire mihinkään etappiin. Kaverini lähtee Siperian junalla Kiinaan, täytyy kysellä mitä mieltä hän on reissusta. Tuo olilsi mielenkiintoinen kokemus. Maisemat ovat varmaan upeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:29

Matkan odotus ja lähtö. Siitä paluusta ei nyt ole aina niin väliä. Yleensä on ihan ok tulla takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 19:03

kyllä se reissunpäälle lähtemisessä aina oma hohtonsa on, varsinkin silloin kun voi lähteä suureen seikkailuun ja ihan yksin, ilman rajoitteita.
kotiinpaluukin sitten aikanaan on ihan kiva juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 20:01

Pitkillä reissuilla on molemmat. Kiva on lähteä, mutta kyllä koti on aina koti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:15

Matkalle lähtö on se hauskempi puoli asiassa. Oma koti kullan kallis myös palatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 07:47

on lähdettävä ,jotta taas muistaa ,kuinka ihanaa ja maailman parasta on kotiin tulla ... nimimerkki . .. koti-ikävästä kärsivä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 14:13

Mahtavin hetki on lähdössä, kun kone nousee ilmaan ja loma alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:24

Eiköhän tuo tasan mene, myös kotiin on mukava palata. Lähdöt eivät kyllä itselleni tee haittaa - sen olen käytännössä nähnyt omalla kohdallani! Aina joku reissu on "lakkarissa" tai suunnitteilla, niin kauan täytyy liikkua kun terveys sen sallii.
Laukun pakkaaminen on ainoa josta en pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 15:37

Matkalle lähtö ehottomasti! Ja odottaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:49

Matkalle lähtö on mukavaa, mutta kyl on kotiinpaluukin aina yhtä mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 18:49

Matkalle lähtö kaikkine suunnitteluineen ja odottamisineen kivaa, toki kotiinpalukin mukavaa on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 01:29

no mun lähdöt tapahtuu yleensä niin sukkelaan ettei siinä pahemmin hekumoida tai naatiskella, kuhan mennään, loppu sitten onkin 'yhtä juhlaa' , kotiinpaluu mukaan lukien ....