Mitä on tänään suunnitelmissa sinulla?

Meillä on tänään siskoni 70 vuotispäivät,ne vietetään veljeni kotona hän on kyllä vielä itse sairaalahoidossa keuhkokuumeen takia,mutta siskoni matkusti perheineen Lappeenrantaan,että tapaa veljemme ja juomme syntymäpäiväkahvit.Minä paistoin suklaakakun ja onnistuin siinä.

Avainsanat: syntymäpäivät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 11:40

Ei mitään..On hautjais tunnelma..tuntuu että taakka saa,ihmiset murtumaan....
Kun kevät koittaa..paistaa aurinko risukasaan..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 11:34

Tänään odottelen tällä hetkellä tytärtä hakemaan pikkuisensa pois..
Ja tämän päivän otan levon kannalta viime yö jonkun verran rasitus..
Tällä neidillä kun on salama akut ja heräs yöllä ja ei millään saanut nukkumaan uudestaan, se vei ehkä pikkuisen voimat tähän päivään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:45

Ulkoilua, oleskelua ja kokkausta. Siinä kaikkein tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 12:57

Tälle päivälle ei ohjelmaa lainkaan. Kiitollisena uudesta päivästä yritän käyttää sen parhaan taitoni mukaan. Ja Liisukalle voimia selviämiseen. Kyllä elämä kantaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:36

Kävimme Äitini tykönä. Heidän petit piti tuuletta ja lakanat vaihtaa. Ei itse enään selviä niistä hommista .Apu oli tänään juuri tarpeen. Ikä ja terveys meinaa rassata. Koiraa samalla kujetettiin ulkona.Nyt jälleen kotona.Ulkona uskomattoman liukkaita paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:04

Kävimme mieheni kanssa kuulemassa luennon ja sen jälkeen vietetään leppoissa sunnuntaita kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:33

Töissä olin ja nyt lepäilen Kaksi työpäivää takana ja selkään koskee kovasti samoin sormiin ja ranteisiin. Huh, huh..jotenkin työ ei sovi kropalleni. Lenkille pitää lähteä. Pienelle, sillä tuskin jaksan kauas nyt kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 18:52

valokuvien käsittelyä, pyykinpesua, kamojen kasaan laittamista, vierailu iäkkään tädin luona palvelutalossa, Fiina-koiran kanssa lenkkeilyä. siinähän oli jo nokko yhdelle pyhäpäivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 19:57

Eipä ollut mitään aamusella suunnitelmissa ja nyt huomaan etten kyllä ole mitään tehnytkään eikä mitään ole tapahtunut, puhumattakaan että olisin jossain käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:23

Kun ei mitään suunnittele, niin ei tarvitse myöskään tehdä. Kotona urheilun parissa, ja siinä on päivälle ihan tarpeeksi puudutetta.