Huomenta napsut. Hieraisin silmiäni sillä napsu on saanut kevään keltaista väriä ja hieman uudistunutkin. Millainen sää teillä?

Viime yönä satanut lunta ja puut ovat, kuin tomusokerilla kuorrutetut. Pakkasta näyttää olevan -3.
Mukavaa sunnuntaita kaikille. Pitää lähteä duuniin, se on moro.

Avainsanat: uudistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.03.2011 - 08:27

Huomenta sinullekin vaikka oletkin jo duunissa.
- 1 asteen pakkaseen heräsin seitsemältä ja minunkin autoni oli muuttunut valkoiseksi yön aikana.
On tosiaankin tullut pääsiäisenkeltaista napsun sivuille ja muutenkin hieman muuttanut etusivuaan. Tuo on hyvä vaihtoehto että pääsee katsomaan suoraan matkailukyssärit ja nää muut hömpötykset. Aurinkoisia päiviä odotellessa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2011 - 06:24

hyvää huomenta! täällä pakkasta -10C, eilisenpäivän sateli lunta, vanhaa taivasta näkyvissä nyt, vaan luvattu on tällekkin päivälle lumisadetta.
jaksamista työpäivään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 07:42

Täällä on 1,5 astetta pakkasta ja kirkas päivä on tulossa. Minäkin sain silmäni kunnolla auki kun on niin keltaiseksi muuttunut tämä napsun sivu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 08:47

Muutama aste pakkasta täälläkin hyvä että ylläpito uudistaa sivustoa edes jollaintavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:05

Nyt alkoivat hellekelit. Tulin pois ulkoterassilta, jossa olin aamukahvilla, sillä siinä oli jo liian kuuma. Ei tuule juuri lainkaan, ja merivesikin on tänään varmasti lämpimämpää kuin eilen. Ilman lämpötilan täytyy olla jossain 30 kieppeillä, ja taivas on täysin pilvetön. Taitaa tulla rantapäivä. Vielä kolme viikkoa tätä ihanuutta, sitten totuttelen taas Suomen kevääseen. Ehtisiköhön sitä vielä järven jäälle hiihtelemään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:24

Lappeenrannassa sataa lunta ja 0 keli.Kyllä minäkin huomasin muutoksen napsussa.Hyvää työpäivää sinulle,teet arvokasta työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:42

Ihan talvinen päivä, kevättä odotellessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:54

Täällä lounais-suomessa on jo lämpimän puolella ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Ihan hyvän uudistuksen ylläpito on kehittänyt. Taitaa olla pääsiäinen tulossa keltaisen värin myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:44

Huomenta pääkaupungista,-4 näytti puhelimen SÄÄ,pilvipoutaista.Suuret lumet pihalla nykyhetkeä,uneksin niiden häviämisestä viime yönä...;-D Napsu suuren munajuhlan kuosissa>keltaisessa,ihan pirtsakka :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:43

Lämmintä täällä ulkosalla että vesi norona juoksee. 4+,yöllä pakkasen puolella.Aivan mahtava ulkoilu keli. Puhtaus näyttää kauniille ja kirkkaalle.Lintujen kilpa laulantaa. Eilen satoi kokopäivän lunta , joten aamulla lumitöitä.Ihanaa kun valoa on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 15:08

Mittari näytti nollaa ja mukavan keväinen keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:32

Aamulla lunta sateli ja taivas oli harmaa. Talvea pitää näillä seuduin vielä. Lunta on ihan tuhottomasti.