Joku joskus runolla nakkaa, toinen päätään seinään hakkaa...runoiletko, teetkö värssyjä, kirpoaako kielenkannat, aukeeko sanainen

arkku?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 23:14

Bändin kanssa muinoin yhdessä ruustattiin sanoituksia.Se oli ihan mukavaa puuhaa.Hauska oli sitten omia tekstejä lauleskella.Vaikka olihan se aluksi aika outoa niitä julkisesti ...

Muutama runo joskus teini iän tuskassa lähetetty lehteen.Hienoa oli sitten saada se 50 markka palkkioksi tilille :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 21:39

Itse en paljoa omia runoja tee, mutta mieheltä irtoaa jos mikäkin hauska värssy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 22:26

Jo vain. Sisäinen taiteilija vain on vuorotteluvapaalla tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:20

Vitsejä joskus murjon enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä.
Äsken avasin sanaisen arkkuni monotonisella äänellä asiasta, josta en saa varmaankaan kehuja kaikilta. Mistään runosta ei todellakaan ollut kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:55

Sunnuntai-aamun rauhaa,
ei kellot, ei meteli pauhaa.
Aamuteeni nautin tässä, töihin olen lähtemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:30

Ei niinkään runoja minusta irtoa,mutta sanontoja kyllä sopivissa tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 09:31

Pulputtaa, mikäli pulputtaa.
Jo aamu ovehen kolkuttaa.

Hieman jos päästä heittää,
rakas mulle kahvit keittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 10:21

kirpoaa kielenkannat vähän liiankin tiuhaan ja kärkevästikkin välillä ;)
- ei irtua runua eikä roosaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 11:50

Yleensä aukeaa ja kirpoaa sopimattomalla hetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 13:49

Mulla erittäin huono runosuoni. Ei välistä aukea mitään.Josku taasen pahaan saumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:44

Ei aukee, ei irtoa. Kielenkannoissa liikaa pitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:47

Välillä runosuoni aukee ja kiva muistaa ystäviä runolla.