Jumppis kysikin aikaisemmin maanjäristyksetä.Tuli vastattua ja nyt ymmärsin vasta mitä täällä oikein tapahtui.En ole seonnut.

Se olikin se .Meillä odottamatta äkkiä rupesi kattorakenteista tulemaan kova ääni, outo.En oikein osanut yhdistää sitä oikein mihinkään. Kissat pysähty ja minä,Kelasin kaikkea mistä ääni voisi tulla aika kova ja pelottavakin5-10s.Ajattelin että meneekö armeijan suhkukone matalalla,ei.Menikö pannuhuoneella joku epäkuntoon,ei, katsoin ulos tuliko iso kone pihaan ,ei.
Tuleeko tikapuut lumineen katolta ,ei ne puhtaat olleet kauan.Sitä etsi että mikä ääni.Ei selvinnyt mutta nyt.Outo kummajainen, kissat hiipi pihalle katsomaan.Äkkiä se unohtuikin kun ei selvinyt sillä hetkellä. Katto kesti.Aikakin täsmää.

Lisätty: 19.03.2011 - 19:31

Riihimäki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 00:23

Hei Bongari, meille on tapahtunut tuo sama asia tasan vuosi sitten, ja nyt minullakin raksuttaa mistä on kysymys. Ilmeisesti en ole seonnut minäkään, ehkä pieniä järistyksiä on ollut aiemminkin. Olen kuumeisesti miettinyt mitä katolla tapahtui, mutta nyt tiedän ja arvoitus selvisi täälläkin. Olipas hyvä kun satuin lukemaan napsun palstaa tänään.

Kysyjän kommentti

Nyt tiedän tuonkin.Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 19:41

Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tervetuloa takaisin ymmärryksen tielle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 20:47

Kyllä tämä meidän pallo kokee kummia nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.03.2011 - 21:34

Ainahan täällä tärisee, maankuori kun on koko ajan liikkeessä. Suomessa onneksi ollaan kaukana siirroslinjoilta vanhan kallion päällä niin säästymme pahimmilta rytinöiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 22:14

Niin luin että siellä entisessä kotikunnassani on järissyt. Lieköhän kotikylässäni tuntunut, on toisella puolella Mäntsälää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:57

Nyt olen bongari taas yhtä kokemusta viisaampi. Onneksi se järistys ei saanut tuhoa aikaan. Kappas vaan meidän turvallista Suomen maakamaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 08:55

Kyllä moni muukin varmaan pelätyi ja ihmetteli mitä kummaa tapahtui.