Mikä on sinun soittimesi?

Osaatko soittaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 16:45

Kitara. En osaa soittaa - vielä. Kitaransoitolla ja polkupyörällä ajolla ei ole mitään yhteistä, ei edes sitä, että minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Soitin kitaraa koulun ensimmäisillä luokilla, nyt taito on kadonnut kokonaan. Aion kyllä opetella tämän taidon uudestaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 16:47

nuorena likkana soitin viulua, olin peräti orkesterissakin ja soittelimme erinäisissä tilaisuuksissa.
sitten kun alkoi tulla muita harrastuksia , soittaminen jäi, enkä ole aikoihin viulua käteeni ottanut saati soittanut. viuluakaan ei enää ole, se on vanhemmalla veljelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:04

Kitaralla soittelen lauleskelen lastenlauluja. Lastenlapset ainakin pitävät siitä. Aikuisista ei ole niin väliäkään ja tuskin edes kuuntelisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:21

Kauan sitten altto melodicaa puhaltelin.. (koulu aikaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:47

Melodicaa soittelin lapsena tai puhaltelin, sellaista vihreää on vieläkin minulla tallessa. Nykyisin menee suunsoitoon.Huuliharpullakin puhallellu säkkijärvenpolkkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 20:10

Valitettavasti olen soittopelien suhteen täysi tumpelo,osaan kuitenkin soittaa suutani ihan mallikkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 21:26

Piano. Sain juuri hankittua paremman soittimen tänne lomakotiin. Olen siitä iloinen ja soittelen useita kertoja päivässä...Yamahan Clavinovaa. Ja laulankin siinä sivussa, ihan vain itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.03.2011 - 21:37

Enpä soittele muuta kuin ovikelloa, vastaavasti olen tosin yksi maailman parhaista suihkutenoreista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 22:10

Suuhan se pääasiallinen soitin on, mutta sähköurutkin löytyy. Jaa osaanko - se onkin sitten ihan eri juttu se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 05:59

Kitara pölyttyy jossain. En oppinut soittamaan. Isältä peritty haitari on laatikossa komerossa...en ole kokeillutkaan. Nuorena soitin koulun harmoonilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 10:57

Istun taikka kävelen,
perä soittaa sävelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:49

En ymmärrä soittopelien päälle mitään. Kaikkinainen taiteellisuus kiertää minut kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 22:15

Stereot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 00:13

Viulu.