Uudellamaalla maanjäristys, huomasiko kukaan?

2011 03 19 11:21:52.2 60.598 25.275 2.8Mag.

Avainsanat: maanjäristys mäntsälä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 15:32

Ei täällä lounais-suomessa mitään järisyttävää ole tapahtunut. Katsotaan sitten vaalien jälkeen josko täälläkin joku värähtäisi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 15:44

Vaikka tässä ihan Kanta- Hämeen ja Uudenmaan välimuodossa ollaan,ei keinu ole keinunut muuten kun lihas voimin.Joten ei taulutkaan heiluneet.

Lisätty: 19.03.2011 - 19:04

Nyt nolottaa kertoa .Sekö se oli.Tuli odottamatta ihan yllättäin . Kissani seisahtui paikalleen, niin minäkin.Kattorakenteista ääni oli ihan kummallinen. Mikä se oli ,ihan kun olisi katolta tullut tikapuut ja lumi alas ,ei Katto puhdas lumista ollut kauan.Nyt pannuhuoneessa joku vika jossain koneessa,ei. Meneekö armeijan suihkukone matalalla,mikä.Tuli joku outo iso kone pihaan ,ei.Kissat hiipi ulos kattomaan mikä se oli. meille jäi arvoitukseksi. Tuli vähän tunne, mitä tässä tapahtuu.Kumma olotila .Epäselvä.Äänikin ihan outo.Kova epämääräinen.Kelasi, kelasi eikä selvinyt.Aikakin täsmää.Sitä ei vaan osanut heti yhdistää. Joku luulee että olenko seonnut.Tuli sellainenkin että hajoaako katto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 15:55

Eipä ollut muuta kun piti kaupungilta kotiinkin palata kun minua huimasin niin tosi teolle, ei tietänyt nuuskahtaako sitä eteen vain sivulle päin.
Taisi olle verenkierohäiriöitä,mutta mamma paluutettiin kotiinajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:16

Huomasin. Nimittäin tässä äsken, kun luin uutisen netistä. Niin jotta tärisee se maa Suomessakin. Toivoa sopii ettei tuon enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:30

Onneksi on sentään hieman pienemmät tärinät, kuin Japanissa! Vaikka kamalaahan se on kenelle vaan, kun luonnonvoimat tekee niinkuin tahtoo...Ihminen jää aika pieneksi näissä hommissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:46

Helsinki säästyi vaikka ympärillä jytisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:18

No kyllä tämä pallo nyt kiusaa kaikkia jopa meitä Suomalaisia mutta vähäiset kumminkin järistykset...

Lisätty: 19.03.2011 - 17:47

www.iltasanomat.fi/kotimaa/T...36658.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 18:01

Luin tossa uutisia ja kyllä oli uudellamaalla maa keinahdelleut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 21:14

Täällä kaikki paikallaan,joskus menee naapuri niin kovalla mäiskeellä yläkertaan,että peilit seinällä helisee...puol 9n uutisissa kerrottiin maan tärinästä Keski-Uudellamaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.03.2011 - 21:32

Juu, Sipoossa tärisi oikein kunnolla. Iltalehden mukaan maa järisi mm. Pornaisissa joka on tuossa meidän vieressä mutta kyllä meidänkin kaapeissa kristallit kilisi oikein urakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 21:52

Tärisi ja rymisi, mutta ihan eri aikaan. Lumet ne vaan katolta lähti, ei sen kummempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 10:15

olimme silloin vapaa-ajan asunnolla Porvoossa, ei kyllä havaittu mitään,vaikka oli aika lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:43

En havainnut laisinkaan, jotkut naapurit olivat huomanneet.