VHH-Pellinki-dietti. Oletko noudattanut, ja onko tuloksia?

Olen vähähiilihydraattisella ruokavaliolla pudottanut reilun vuoden sisällä painoani yli 20 kg. Jatkan edelleen samalla ruokavaliolla. Olotila on rauhallinen ja kevyt, mieli on seesteinen. Onko muilla samanlaisia onnistumisen kokemuksia?

Avainsanat: vhh pellinki-dietti laihdutus kokonaisterveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 13:41

Vähähiilarisella karppailaan, mutta järkevästi.Pöhötys on poissa samoin närästys.Kokonaiskuvakin pienenee pikkuhiljaa.Eli kyllä toimii! ... Ensi viikolla kuntoutukseen / kylpylään.Alkaa se liikkumisen opettelu :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 11:29

Silloin, kun olen noudattanut paino putoaa ja olo on erinomainen. Marras-joulukuussa tuli takapakkia jalkavaivojen takia; jouduin sohvaperunaksi ja sorruin Fasun konvehteihin. :(
Nyt on otettu niskalenkki ja kohti terveellisempää elämää edetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:26

Olen nauttinut vähähiilihydraattista ruokavaliota, Aino harmi on kun pitäs aamulla ottaa kaurapuurosatsi
kovein opioiden takia kipuihin. Ei saisi tyhjn vatsaan ottaa ja siinä 20-25 g on hh jo 11g
Oppia ikä kakkki,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:29

Olen kuunnellut&lukenut ystävien kokemuksia VHH-ruokailuvaihtoehdosta,mutta olen aika skeptinen.VHH-dieetistä ei kaiketi ole vuosikausien kokemuksia ja tutkimuksia,mitä aika yksipuolinen dieetti aiheuttaa.Edelleen ihan maalaisjärki-dieetillä,tosin en voi harrastaakaan mitään yltiöpäistä kuuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:34

En ole kokeillut, mutta juuri olen aloittanut painon pudotuksen kaikin mahdollisin konstein ja yksi niistä on vähentää hiilihydraatteja ruokavaliosta. Hitaasti, mutta varmasti paino putoaa ja tämä on nyt vakaa päätökseni, eikä muita vaihtoehtoja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 15:44

Hirveän hassut hommat hurjatalla.
Hurjasti hikoillen huomaamatta hoikemmaksi.
Hitaasti häipyivät hiilarihommilla.
Hah, hah, haa!
Hih, hih, hii!
Hoh, hoh, hoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:05

Kuulun veriryhmään A ja syön niitä ruokia mitä siinä kehoitetaan syömään. Ei tarvitse painoa juurikaan pudotella.Tarvitsen kasvisvoittoisen ruokavalion pysyäkseni hoikkana. Jätän lihan pois kun haluan muutosta. Sokerin ja vehnäset.Ateriakoot pienemmiksi.Siinä oma .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:22

en ole mikäänn intohimoinen tämän dietin kannattaja , mutta kaik valkonejauho ja soekerit ovat pannassa ... eikä perunaa , riisiä ei spagettei eikä mitään missä on paljon hiilareita ... koht 10kg pois ja olo on hyvä ... eolen sain veljentytön kyläilee ja hän tykkää ain minun lätäreistä joita sit saikin ... itsekin lankesin muutaamaan lätäriin kera vatuhillon ja kermavaahdon ... hetken päästä tuli kaik ulos lentämällä yläkautta ... jot pakko uskoa , ei ole noi hiilaripommit minua varten ... loput lätärit meni pakkastimeen oottamaan , jos joku mummilaan tulokkaista haluaa vaikka lätäreitä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:01

Tuota en ole kokeillut, mutta jos kokeilis ja katsois mites mulla onnistuis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 19:46

Hiilihydraalittomalla minäkin aikoinani sain paljon kiloja alas ja suht koht nopeasti. Hienoa että toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 08:52

Suhtaudun aika suurella varauksella kaikenlaisiin dieettiehin eli mitä mahtavatkaan aiheuttaa pitkällä aikavälillä. Ylipainoa ei ole mutta painonhallintaa harrastan kyllä koko ajan eli jos joskus tulee herkuteltua, otan sen seuraavina päivinä takaisin syömällä kevyesti. Hyvä tietysti jos saa painoa alas, mutta onko se pysyvää, ja jos jatkaa samaa kymmeniä vuosia, mitä siitä seuraa.
Monipuolinen ruokavalio sopivilla annoksilla saa riittää minulle. Keliakia ja laktoosi-intoleranssi rajoittavat jo aika paljon syömisiä.