Zunami tuhojen keskellä kaverukset?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...35313.html

Ainoa mitä jäin miettimään että onkohan edes kuvaaja auttanut ruualla ja vedellä kaveruksia, ettei vain olisi jäänyt tähän kuvaukseen...

Tässä uskollinen ystävä todella!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 13:44

Toivottavasti julkisuus auttaa molempia koiria.Ovat kuitenkin ihmisen parhaita kamuja...Soisi ihmisen auttavan nyt vuorostaan!

Kysyjän kommentti

KIitos kaikille vastaajille..
Toivon todella että julkisuus auttaa näitä kaveruksia...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 10:12

Ehkä älysi auttaa,kun kerran kuvasikin.Kyllä eläimet näköjään toisistaan huolehtii hädän hetkellä,kumpa me ihmisetkin tajuaisimme auttaa toinen toisiamme,emmekä kääntäisi selkäämme apua tarvitsevalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 10:33

Voi poloisia luontokappaleita,nekin tsunamin uhreja,uskomatonta uskollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 11:42

Siinä aitoa kaveria ei jätetä ajatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 11:44

www.imbecile.me/pic/panda-sc...eeper-leg/

Ihmisten ohella eläinten kohtalo surettaa kovasti. Hehän tähän kaikkeen ovat ne syyttömimmät osapuolet. Tässä kuvalinkki, jossa panda hädissään turvautuu hoitajaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 12:53

Mitenkähän tu tarina päättyy. Aikanaan sekin kai selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:42

suurin osa imisiä tekee siellä pyyteetöntä avustutyötä, auttaen kaikkia avuntarvitsijoita,Meitä pöytälaatikko arvostelijoita ja neuvojia on paljon, Kiitos jaksamattomasta auttamisesta kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:44

Voi että. Selvästi koira oli huolissaan toverista. Jospa joku ehtii auttamaan noita kumppanuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:13

surullinen video, en voinut katsoa loppuun saakka. toivottavasti kaverukset pääsivät hyvään kotiin, jos molempien perhe oli menehtynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:15

Katsoin telkusta kun avustustöntekijät kävelivä rojujen keskellä, siellä tuli lehmä vastaan yksinää.
Auttaakohan noita eläinparkoja ketää. Epäilen pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 19:45

Olipa koskettavaa. Koira ihan selvästi kävi alussa pyytämässä apua kuvaajalta. Ja oli selvästi itsekin kolhuja saanut.
Koira on ihmisen ja myös näemmä koiran paras ystävä. Onneksi tuossa lopussa tämä toinen jaksoi jo nostaa päätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 00:07

Koskettavaa, en halunnut katsoa videota.