Huomenta Napsulaiset mitäs tänään on suunitelmissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 10:18

Nyt aluksi kodin siivousta,mies heiluukin tuossa imurin kanssa ja luo minuun kylmiä katseta,kun istun tässä napsuttelemassa,minun tehtäviini kuuluu luututa lattiat,että vielä on hetki aikaa olla rennosti.Tänään leivon ainankin kakun,sukulais vieraita tiedossa.Tänään on lauantai ja saunailta,mikäs sen mukavampaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2011 - 09:23

Ei suunnitelmissa mitää erikoista ,päivä kerrallaan mennään.Tuli mitä tuli. Kävelyt tehty ja nyt vähän napsutellaan hetki. Aamu on kaunis, lintuja ulkona ruokin ja katselin niiden kevät lentoja peräkkäin. Oravat pitää omia kevät riemujaan ,juokseevat pitkin hankia. Pois pitkän talven jälkeen pesistääe ,Sadettae i vielä sada ,mutta luvassa oli kun katsastin telkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 09:43

Lastenhoitohommia on pappalla viikonloppuna. On siinä jälleen menoa ja meininkiä. Maistelen muutaman ripauksen elämän suolaa. Ihanaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 09:51

On pari pikkuihmistä meillä hoidossa ja heidän ehdoillaan mennään, 1 pikkuihminen menee klo 12 jälkeen tanssiryhmänsä kanssa Skanssin kauppakeskuksen aulaan tanssimaan ja huomenna samoin, eli pitää mennä katsomaan häntä, ja ruuanlaittoa ja passausta on tämä päivä ja huominenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 10:10

Tänäänkin ihan vain rentoa oleilua rannalla. ltapäivällä menen elämäni ensimmäistä kertaa ennustajalle. Saa nähdä, millaisen loppuelämän minulle veikkaa. Enkä ole ollenkaan varma, osaako edes? Enkä tiedä, uskonko ollenkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 11:59

Hurjatalla mielenkiintoinen päivä edessä. Minä vietän tämän päivän tehden mitä mieleen juolahtaa, sitten kun olen perheelleni laittanut herkullista mussakaa (huomattavasti kreikkalaista kaimaansa mehevämpää ja mausteisempaa). Todennäköisesti piipahdan ennen kauppareissuani kuntosalilla ja höyrysaunassa. Illalla uppoudun eilen ostamani kirjan maailmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 13:20

Hikinen iltapäivä terassilla espanjan kieliopin parissa.
Täytynee panna peri olutta jäähtymään, sillä ennustan, että parin tunnin päästää janottaa. Siihen ei ennustajaa tarvitse. Päälle kylmä suihku ilman saunaa. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 14:46

Iltapäivää. Tulin juuri töistä joten niissä merkeissä päivä kului. Nyt vaan vähän napsua ja saunan lämmitystä. Aamulla taas duuniin. Arki alkoi minulle näin viikonloppuna ja tästä eteenpäin teenkin yleensä töitä juuri viikonloppuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 16:24

Nut en pysty kirjoittamaan kuin huomenna on valtava kaos päällä. Hyvää yötä rakkaat napsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 17:17

Pyykkipäivä ja kirppiksellä aamulla oli ihanaa löytää todella aarteita pilkkahintaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2011 - 19:40

Aamulla herätessä pää oli tyhjä - ja on vieläkin. Tuohon viivan kohdalle mahtuu se kaikki mitä tänään tein, en siis oikein mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:05

Aamulla yritti migreeniä pukata päälle, joten otin koko eilisen päivän rauhallisesti.