Oletko kuunnellut selkouutisia?

Itse kuulin vasta tiistaina ensikerran sellaiset ja ihmettelin kovasti miten se lukija puhui niin hassusti, oletin olevan joku aloittelija, mutta minua valistettiin heti välittömästi että se on selkouutisten lukija.

Lisätty: 19.03.2011 - 18:47

Taisi olla teillekin uusi juttu, tässä linkki sivulle:
yle.fi/selkouutiset/

Avainsanat: selkouutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:13

En ole kuunnellut, en tiennyt sellaisia olevan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 20:06

Kappas vain en ole osunut linjoille, muutrn pidä selkokielisistä opaskirjoista esim. nettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:53

Eipä ole ikinä tullut katsottua koskas sellaiset mahtaa tulla vois vaikka katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:02

Selko uutiset,en ole kuullutkaan.Mistä selkouutiset tulevat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:19

Eipä ole tullut kanavalla vastaan. Sekouutisia kuulee silloin tällöin.

Lisätty: 19.03.2011 - 12:01

Selkokielisyys parantaisi kyllä vaalitenttien ymmärtämistä. Vai osaisiko sitä jargonia kukaan selkokielelle suomentaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 06:02

Enpäs ole kuullut. Joskus selkokieli olisi kyllä tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:16

Eipä ole tullut moista vastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:54

Joskus olen kuunnellut. Ei ole minun juttuni. Ärsyttää jotenkin tuo outo puhetapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 09:34

Enpä ole kuullut seko kielen uutimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 11:03

Joskus seuraan viittomakielisiä uutisia,mutta selkokieliset...oliskohan tarvetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 01:47

parit kuuntelin silloin kun tuon homman aloittivat,
toistaiseksi saan vielä tolkun noista tavallisistakin, vaikka ovatkin viime aikoina olleet melko sekopäisiä

kunhan nuo vaalikeskustelut taas pääsevät oikein vauhtiin niin olisi varmaan hyvä jos joku tuottaisi niistä sellaisen selkokielisen version

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 00:04

En ole kuunnellut.