Perjantain ratoksi musiikkia, joka saa sieluni hykertelemään. Onko sinulle tuttua millään tavalla?

www.tietoportti.com/Hvar-vid...ud8QM.html

Lisätty: 18.03.2011 - 17:39

Aloitan aina uuteen kohteeseen tutustumisen musiikista ja samallahan siinä kuulee uutta kieltäkin.

Avainsanat: musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 18:23

www.youtube.com/watch?v=kHPq...re=related

Muistatko Marjaana tätä kappaletta. Tuo sinun musiikki olikin ihan uudenlaista minulle. Minä pidin musiikista. Aivan kiva videokin.

Kysyjän kommentti

Olipas tuttu kappale. Kiitos kaikille vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 17:11

Tarttee sanoo,etten ole koskaan sattunut kuulemaan.Paikallinen versio meitin Yölinnusta? Ei ole ihan minun musiikkiani tuo,mutta ihan hyvät muusikot tuntuu bändissä olevan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 17:46

taannoisessa Jugoslaviassa lomaillessa ei ollut vielä nuo pojat estradilla, en kyllä Hvarissa visiteerannutkaan.
mutta letkeätä musiikkia, ihan vois vaikka tanssahdella sen tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 18:25

No ei tuo ole minun mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 18:29

Ei ollut tuttua musiikkia, mutta kyllä tuota poikaa kuuntelisi ja katselisi ihan mielellään enemmänkin. Missäs maassa tuollaisia söpöliinejä kasvaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:42

En avannut linkkiäsi, sillä tämä mokkula täällä soittelee pienissä pätkissä kaiken mitä saa tehtäväkseen. Soittelin sen sijaan pianoa, sielläkin on kivoja juttuja. Ilman pianoa en osaisi elää, on se vaan niin tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:13

Ei ollut tuttua musiikkia.

Musiikki on mukava keino hersytellä tulevaa matkaa. Tässä seuraavan reissuni fiilistelybiisi Benjamin Biolay / La Superbe www.youtube.com/watch?v=xtmVTfGJUzA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:34

Kieli outo,samoin laulaja,mutta letkeää musaa,ymmärsin vinkeistä,että EX-Jugoslaviaa.Viihtyisää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:07

Ei ole tuttua, mutta ei oikein minulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:47

Outo oli kappale, mutta rytmi kiehtoi. Ihan kuunneltavaa musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 15:39

jooo sata salamiiii iskee tultaa!