Oletko kokenut "sielukutinaa"? Milloin ja miksi?

Lisätty: 18.03.2011 - 17:42

Täällä kutkatti tänään..se on sisäistä ihanaa hytinää...tiedossa jotain mukavaa kunhan jaksaa odottaa.

Avainsanat: hykerrys sisäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.03.2011 - 02:03

joo se on semmosta maanis-hysteeristä menoa, onneksi menee itsestään ohi ja yleensä aika pian, kun sitä on niin hankala raapiakkaan ...

Kysyjän kommentti

Sisäinen hykerrys on joskus kutkuttavan ihanaa. Kiitos kaikille vastauksista. Useimmilla tuntuu olevan sisäistä kutinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 18:27

Kysy vain kuinka usein.
Se on ihan mahdoton hykerrys mikä sisuksissa käy - mutta! Ei minulle ole koskaan mitään kivaa silloin tapahtunut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 18:31

Kutina on pirullista ja jos vielä sellaisessa paikassa että ei saa kynsiään sinne kuten selässä.
Raapiminen on taivaallista. Minä otan pitkän leikkuveitsen ja sillä hinkkaan selkääi, siellä on syntymästäni asti ollut kutiseva paikka.
Mutta Mariaana tarkoittaa ymmärrän kyllä sitä sielun sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia, eikä siihen hydrokortisoni auta.
Mikähän mahtaa olla nyt kutinan päätähti.?Toivottavasti se selviää hyvällä tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 18:32

Olen joskus en, enään en niikään. Onko ikä tehnyt ja vienyt kutinan pois. Joskus vielä silti vähän.sisäinen ihana olotila. Ihan tajuton.

Lisätty: 19.03.2011 - 10:02

Ihana sirkkaliisa nauramatta ei tuota voinut lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:48

Viimeksi tänään. Ei mitään erityistä syytä, mutta oli onnellinen ja levollinen olo - hymy pyrki väkisinkin ulos. Jos olisin kissa, olisin varmaan hyrissyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:05

Kyllä tuota joskus on aina riippuu aiheesta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 08:37

Sielu kutittaa hyvin usein. Taitaa ollakin ensimerkkejä "mökkihöperyydestä". Pitää silloin niin sanotusti omaa hauskaa. Katselevat usein kohden ja ihmettelevät mikähän nyt tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 10:18

Ainakin silloin hyrisyttää, kun on odottamassa jotain hauskaa ja mieluista tapahtuvaksi. Matkalle lähtö, ystävän tapaaminen, mieluisan asian saaminen, onhan noita. Ja onhan se oikeastaan ihan jokapaiväistäkin, kun huomaa, miten hyvin itsellä asiat oikeastaan ovat. Voisihan sitä kutsua myös arjen onnellisuudeksi. Sellaistahan elämä on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 11:01

Just arjen kutinaa.pitää huomata ja vaalia,samoin kuin naurua,hymyä tai mitä tahansa hyvää hetkeä.