Osaaks kukaan auttaa ?

sain lyhytaikaisen tuomion kärsittäväksi Tampereella ja huomasin että nysse nääsvillen sanakirja on hukassa, löytääks joku ?

ps. sen siitä saa kun kirjottelee tyhmiä, joutuu Tampereelle

Avainsanat: nääsville

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 18:01

muistahan käydä myös Mustamakkarabaarissa!
tässäpä sinulle Tampereen murteen oppitunti :
www.youtube.com/watch?v=erxT...re=related

( asuin muuten nääs Tampereella 7v 90-luvulla )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 15:20

www.cs.tut.fi/~ace/TreFinTre.html

oiskos tästä apua, mahdottomaan oloosi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 15:23

Mää nääs luulen sun pärjäävän, kun sanot joka sanan alkuun ja loppuun: nääs. Mul`on kaik`hukassa joten sanakirjastakaan en osaa sanoa mitään. Nääs sää oot teheny jonkun hyvän teon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 15:33

Lyhytaikainen tuomiokin Tampereella tuntuu todella raskaalta näin Turusta katsottuna. Jaksamista ja kestämistä Toffen löytämän sanakirjan avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 18:30

Tapolan mustamakkaraa täytyy muistaa syödä. Minäkin tänän maiskuttelin. Oli hyvää. Minä tykkään siitä hurjan paljon.Ei ollut messuilla tänään myynnissä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:35

Ajattele vain Kummeleita, pysyt oikeassa nuotissa, nääs. Se nääs kuuluu laittaa aina loppuun, ja sitten meinaan-sana sopiviin väleihin, ja yleensä sopii joka kohtaan laittaa meinaan nääs. Ja sitten kaikki on niin hianoo, nääs. On se vaan nii hianoo...nääs!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:57

Tampere RAP. PP Petelius ja Heikki&Kaija yhtye. Läpileikkaus Tampreen elosta.

www.youtube.com/watch?v=4WAkzq58o5U

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:16

Nääs nääs ja sit muista sorauttaa ärrää,sano:varrmaan on varrrre varastettu;on se vaa nii heleppoo nääs!

Lisätty: 19.03.2011 - 11:15

www.youtube.com/watch?v=lZfj...re=related

Toivottavasti ei tullut Mansesterin murrekurssi liian myöhään!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2011 - 09:36

Tampere-tuomio kuulostaa karsealta!