Oletko saanut soittoja Turva tiimiltä?

Toissailtana meille soitettiin 2 kertaa peräjälkeen,kun heillä on 10 vuotis synttärit ja tarjoavat ilmaisia avaimenperiä,ei niitä otettu,kun ei tiedä mikä koira niihinkin on haudattu.Nämä soitot tulivat samaan numeroon,eli toinen soittaja ei tiennyt toisen soittaneen.

Avainsanat: turva tiimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 11:42

On soitettu minullekin ja jotain kaupattiin 6 kk koeajalla ja sitten olisi maksanut, jos olisi
hukannut avaimet tai sai siihen liittää muutakin kamaa.
Stop, sanoin kertaheitolla ja soittivat vielä yhden kerran, mutta sitten loppui, kun
korotin jo ääneni.

Kysyjän kommentti

Hyvä sie,kun ääntä on annettu,niin sitä pitää myös älytä käyttää,kun muuten asia ei mene perille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 12:01

eipä ole tullut puheluita siitä firmasta.
minä kyllä soittaisin kyseiseen firmaan ja ottaisin selvää onko siellä joku tapahtuma meneillään.
olethan tallentanut ne puhelinnumerot mistä puhelut ovat tulleet.
tässä yhteystiedot:
www.turvatiimi.fi/fi/yhteyst...i-oyj.html

ettei se ollut tämä juttu ? :
www.ilmaistavaraa.com/17/05/...aimenpera/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:34

Ei ole, mistähän johtuu? No joo, tietysti siitä kun minulla on salainen numero. Jos "kamaa" kaupataan suoramyyntinä, on aika epäilyttvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:53

Juu kiitos on tullut useampikin soitto ja pari avaimen perääkin tullut...
Ei kiinnosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:53

En yleensä vastaa outoihin numeroihin. On saattanut joku vinkuja soittaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 15:33

Ei ole sellaista soittoa tullut, mutta lehtimyyjät ovat olleet varsin ahkerina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 15:39

Ei tuu. On voimassa oleva markkinoistikielto ja salainen numero. Hyvin on toiminut, eikä asiattomat soittele sen enempiä. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:59

Eipä ole soittoja tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 23:35

Ei ole tullut mainossoittoja, mutta tekstiviesteillä kaupataan siivousapua. Kukahan lienee sotkuistani valittanut :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 10:16

Turva tiimi ei ole tarvinnut turvaani.Taitaa epäillä. Olen siitä hyvin iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.03.2011 - 21:49

Pitää olla tarkkana kun kylillä liikkuu kaikenmaailman turva-ihmisiä. Minun äitini ulko-ovessa on sellainen pitkä lähes koko oven korkuinen ovilasi. Siinä joku turvapöllö oli äitiäni huijannut ostamaan lasiin suojakalterin ettei rosvot pääsisi kääntämään kahvaa lasin rikottuaan ja tunkeutumaan sisään. Kalteri sinänsä ok, mutta kun hintaa oli kymmenen kertaa liikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:17

Lehtikauppiaat muistaa kiitettävän usein. Muuta ei ole kaupattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 07:15

Postissa tuli sellainen avaimenperä ja sen jälkeen onkin soiteltu, Ei kiinnosta !!
Mitähän se loppujenlopuksi tulisi maksamaan jos hukaisinkin avaimet ja joku löytäisi, toimittaisi ne ko firmaan ja sieltä laskutettaisiin? Varmaankin kallista lystiä!