Seuraatko Libyan tilannetta?

Mitä mieltä siintä olet?Nyt näyttää siltä,että maailman kirjat ovat sekaisin monessa paikassa.

Avainsanat: libyassa kiehuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 10:14

Sotahan siellä on. Katson netistä joka päivä monta kertaa otsikot, joten olen selvillä. Mutta nyt kun lentokielto astuu voimaan, alkaakin huiske ja hulina. Mutta itsenäisyyttä ei koskaan eikä missään saada ilmaiseksi. Ei saatu Suomessa aikoinaan, ei Egyptissä, eikä missään muuallakaan. Näin se vain on.

Kysyjän kommentti

Itsenäisyys on asia minkä puolesta voi vaikka kuolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 10:20

Sitähän tietoa Libyasta tulee joka päivä tuutin täydeltä. Tosi on, että sodat loppuu sotimalla. Itsenäisyys on kullan arvoinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:54

Minkä valtion hallinnassa lie koko Libya? Vai onko sitä joku valloittamassa?
Suomi oli Ruotsin ja Venäjän vallan alla, ei Neuvostoliiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:59

toyya mooses sitä seurailen päivitellen ...

ei ollut isokaan yllätys että tilanne kärjistyi nykyiseksi,
täysin avoin kysymys on se kuinka pitkä ja verinen tie libyalaisilla on vielä edessään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:09

Kyllä minä seuraan Libyan tilannetta hyvinkin tarkkaan, vaikka en sitä politikointia oikein ymmärrä,
mutta kyllä se nyt ymmärrän jos viattomia ihmisiä tapetaan tosta noin vain.
sielläkin voi tapahtua mitä vain on se niin sekaisin koko tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:15

Kyllä olen seurannut ja nyt vaan odottelen millainen räiske alkaa. Toivottavasti kaikki tapahtuu nopeasti ja tulosta syntyy niin, että libyalaiset pääsevät jatkamaan normaalia elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:21

Helsingin Sanomat
Sotatoimet Libyaa vastaan saattavat alkaa muutaman tunnin kuluessa, sanoo Ranskan edustaja. YK:n turvaneuvosto päätti lentokieltoalueesta viime yönä. Ainakin Ranska ja Norja ovat ilmoittaneet osallistuvansa sotilastoimiin Libyaa vastaan.

Gaddafin hallinto valmis neuvottelemaan tulitauosta
Ilmoitus tuli pian sen jälkeen kun YK:n turvallisuusneuvosto päätti hyväksyä sotilaalliset toimet Gaddafin joukkoja vastaan.

Ehkä nyt tulee jotain järkeä tilanteeseen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:24

ei sitä sekoilua jaksa kukaan kattoa. isot äijät huutaa kuorossa ja heiluvat pyssyjensä kanssa.
hitto. ottaisivat jollaan niityllä yhteen ja sitten se ois siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:38

En, ei sitä kukaan tervejärkinen jaksa päivästä toiseen seurata. Kuka siellä lienee viaton ja kuka ei, varmaan joku katsoja on sen jo selvittänyt. Sodissa, sisällissodissa ja aseellisissa kahakoissa kuolee ihmisiä, sehän on selviö.
YK antoi luvan saartotoimille, se nyt on faktaa, siitä kerrottiin aamulla uutisissa.

Lisätty: 18.03.2011 - 14:15

Britannia asettaa hävittäjiään valmiustilaan, kertoo Iltalehti. Se on nyt tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:40

En kovasti,Japanin tilanne lähempänä sydäntä,mutta suuri helpotus oli sieltä hetki sitten tullut meili.Mun japanilainen ystävä ilmoittautui ja kertoi olevansa just fine.Asuu suur-Tokion alueella,kertoi ystäviensä menetyksistä ja japanialaiseen tapaan oli pahoillaan huonoista uutisista,mutta lopetti sanomalla,meillä on SISUA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:08

Tuleehan tuota seurattua, tuo ukko on jo niin pahanilman linnun näköinen että pistääpi oikein sapen kiehumaan. Hitlerkin näytti kiltiltä tämän naamataulua katsellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:52

Ei nuo sodat kiinnosta, enemmän olen huolissani Japanin tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:58

Kyllä jonkin verran tulee seurattua.ikävä juttu tuokin mihin tää maailma on menos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 23:52

Seuraan sen verran mitä uutisista tulee. Libyan kansa on ollut kurimuksessa jo monta kymmentä vuotta; toivottavasti Gaddafin valtakausi on pian historiaa. Vähällä hän ei kuitenkaan antaudu, pistänee kampoihin viimeiseen hengenvetoon saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:20

Sen verran seuraan, mitä uutisissa väkisinkin kuulee muun uutisoinnin ohessa.