Kiinnostavin menotärppisi tälle päivälle?

Lisätty: 18.03.2011 - 11:00

Hurjatalle terviisiä: nauti elämästäsi, olet sen ansainnut. Kissaäidille voimia ja kaikille muillekin halienergiaa.

Lisätty: 18.03.2011 - 15:19

No jo minä mietinkin etteikö kukaan mene Estrellaa kuuntelemaan ja katsomaan. Kivaa iltaa PateT.

Avainsanat: päivä mieluisa meno

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:56

Tuonne merenrantaan ajattelin siirtyä tuossa vähän ennen puoltapäivää, saamaan ne paivän D-vitamiinit. Ja nyt alkaakin olla niin kuumaa, että siellä on mukava loikoilla pienessä tuulenvireessä, ja sitten kun on tarpeeksi kuuma, voi aina käydä vilvoittelemassa meressä. Sitä ennen ehdin vielä soittaa muutaman kappaleen uudella sähköpianollani, jonka onnistuin hankkimaan edullisesti naapurilta, joka ei enää tarvitse sitä. Soittaminen on rentouttava harrastus, vaikka vähän ovatkin niskat jäykkinä äkkiseltään istumisesta. Niin ja sitten aion myös vähän avata ääntäni, se on ollut aivan liian kauan aikaa lepotilassa. Eli olisikohan tuossa tärkeimmät tälle päivälle.
Muuta en tälle päivälle ole suunnitellut. Minulla on vielä vähän yli viikko "lomaa", ennenkuin muuta porukkaa alkaa tulla. Sitten onkin taas kaikenlaista sisähommaa vähän enemmän.
Ja nyt taas joku sanoo, että leveilen. Mutta näin minä elän täällä, olen eläkkeellä, ja silloin saa jo tehdä mitä huvittaa!

Kysyjän kommentti

Nautihan viimeisista lomaviikoistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:57

Menemme iltapäivällä veljeni luo sairaalaan häntä katsomaan,hänessä on keuhkokuume ja tilanne on vakava.On hyvin väsynyt,mutta ilostuu vierailusta kuitenkin.Tämä on kamalaa hänelle itselleen ja meille kaikille hänen rakkailleen.Ei yhtään tiedä kuinka tässä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:00

En mene minnekkään, ei ole tuli takapuolessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:09

kissaäippälle jaksamista ja usko vaan lujaa , kyllä hän siitä selviää niin uskotaan ja toivotaan... tänään saan hovikampaajani tänne laittamaan tätä kuontaloa parempaan uskoon ... ja tämän päivän ainakin oon nyt aikonut olla nettilakossa huh .. onnistuukohan , kun pelkkä ajatuskin ahdistaa , mut sormet siin kunnos , et tää napsuttelu ei nyt ainakaan niille tee hyvää , jot tyttäreni neuvoa kuunnellen yritän pysyä pois netistä .... hyvää viikonloppua napsuystäväin teille nyt vaan toivottelen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:16

Erätukun ulkoilupuku hakemaan ja sitten testikierrokselle. Siinä oloneuvokselle tärppiä jo vähän liikaakin. Nimittäin napsuttelun lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:52

keräilen kaikilla mahdollisilla tavoilla voimia että jaksan alkuillasta kuunella kiivastumatta taloyhtiön ammattivalaittajien murheita yhtiökokouksessa ....

- kerran vuodessa syö vaikka hapansilakkaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:16

Minulla ei ole mitään menotärppiä tälle päivälle.
Olen tehnyt valmistelevat hommat huomiselle lihakaalilaatikolle.
Minun menoni ovat kuivuneet aika vähiin tällä hetkellä kun on
niin toisen armoilla olemista.
Mutta olen optimisti, että käteni vielä alkaa toimimaan paremmin ja kivuttomimmin,
niin sitten kevään ja kesän päälle voi laskea jotain menoa.
Kaikille "Menomareille ja Joutilasotoille" vain kivan tuntuista viikonlopun
aikaa. Ei heitetä me toivottomatkaan kirvestä kaivoon, saattapi seuraavan mutkan takana
olla yllätys meillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:48

Mulla odotettavissa konsertti,odotettu Estrella Morente Finlandia-talossa!!!!!!!Viimeksi tämä kuuluisa flamencolaulajatar Suomessa antoi muutama vuosi sitten Hgin Juhlaviikkojen upeimman tapahtuman Huvilateltassa.SE oli Elämys isolla Ellä,joten ei ollut kahta kysymystä menenkö nytkin.¡Si vamos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:52

Näin perjantaina ei jaksa menotärppäillä, huomenna vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:07

Näin perjantaina siivousta, hyvää ruokaa ja sauna ja koti ilta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:51

Tänään ei hötkyillä mihinkään - ollaan vaan ja naatitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:24

Terveyskeskusta ei oikein voi tärpiksi sanoa, mutta siellä tuli käytyä.