Millaista musiikkia kuuntelet autossa?

CD:ltä vai radiosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:38

Useimmiten olen itse se musiikki, jota kuuntelen. On tosi vapauttavaa laulaa autossa, kukaan ei kuule, vaikka huutaisi kuinka kovaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hyvistä vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:33

Sekä, että. Viimeksi ostin Kari Tapion cd:n jossa on kolme levyä ihanaa karismaattista ääntä. Todella monentyyppistä musiikkia kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:45

Yle-1 on päällä jos muistan painaa sen päälle. Mukava ajella hiljaisuudessa ajatuksineen ja kuunnella miten "ratas rupattaa".

Lisätty: 18.03.2011 - 12:27

Vanhassa autossa on niin vaha radio ettei ole levysoittimia. Naurissa on Otsin; Saaremaan valssi. "Kun kaakkoistuuli puhaltaa näytän miten osaan kalastaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:57

radio siellä on äänessä, yleensä Yle1, jos nyt jotain päällä on,

(harvemmin nykyään tulee pariasataa kilometriä pidempiä matkoja kuljettua omalla autolla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:10

YLE:n radio Suomi on aina päällä matkan aikana. Lähettää liikennetiedoitukset, mikä on hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:11

Minä kuuntelen autossa iskelmäradiota ja kotona radioa suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:19

Minäkin olen Hurjatan kanssa samoilla aalloilla. Ajelen tuolla rollarillani ja laulelen, ihan joskus säikähdän kun huomaan, että joku on kuulomatkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:09

Aina taitaapi olla radio päällä kun autossa kyydissä istun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:47

Pääasiassa cd:ltä laulettavaa musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:01

Kaikki ruokainen musiikin suhteen ja radiota autossa kuuntelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:04

CD:ltä mitä milloinkin: Eppuja, Juicea, Barry Whitea.

Samaa mieltä Hurjatan kanssa: laulaminen on tosi vapauttavaa. Täysin palkein! Harvemmin olen autolla yksin liikkeellä, joten tämä asettaa vähän rajoituksia. Nuorempana lauloin täysin palkein istuessani vyöruusuna, kypärän sisältä ei ääni päässyt häiritsemään kuljettajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:33

En minkäänlaista, kun ei ole autoa. Ja kuskin mieleistä joutuisin kuuntelemaan jos joskus jonkun autoon istuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:37

Ehdottomasti kuuntelen radiosta Suomi poppia :)