Kannettava -vai perinteinen tietokone?

Kumpi parempi vai molemmat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:35

Paremmuudesta en tiedä, mutta itselläni on menossa toinen läppäri koska tarvitsen ottaa sen aina mukaani.
Meillä on myös pöytäkone.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:31

nykyään on kulumassa vissiin neljäs sukupolvi läppäreitä, niistä löytyy tarpeeksi puhtia ja ominaisuuksia meiläläisen tarpeisiin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:40

Nykyisen on miniläppäri, se kulkee kätevästi mukanani joka paikkaan. Ominaisuudet riittävät minun tarpeisiini. Suosittelen muillekin naisille, ei tarvita kantajia avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:49

Kaksi pöytäkonetta win-95 ja -XP yksi näyttö ja näppäimistö switchi-boksin kautta, sekä läppäri ja miniläppäri "matkoille mukaan". Kyllä noilla jotenkin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:07

Läppäreitä kolme eri sukupolvea. Riittävästi ominaisuuksia ja helppo ottaa mukaan reissulle.
Kotona lisäksi ulkoinen näyttö ja näppäimistö, sekä laser tulostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:21

Kyllä minulla "Asseri" on valmiuskunnossa. en paljon liikuskele sen kanssa.
Kesällä mökille vien , jos satun sinne lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:27

2-kannettavaa ja 2-pöytäkonetta tällähetkellä minun käytössäni,
avomiehellä 1-pöytäkone ja 2-kannettavaa.
smaksak, mutta helpompi on kannettava ottaa reissuun mukaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 14:06

meiltä löytyy pöytäkoneita 2 ja kannettavaa 1, mutta itse suosin kylläkin pöytäkonetta kannettavan kanssa en saa paljoa mitään aikaiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:47

Molemmat löytyy ja molempi parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:04

No eipä sillä mulle ole merkitystä mutta tällä hetkellä läppäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2011 - 00:06

Minulla on läppäri, jossa riittävästi puhtia juttuihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2011 - 22:36

Molemmat on. Läppäriä käytän harvemmin. Yleensä vain silloin kun videopuheluita puhun. Pöytämallissa ei ole videokameraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:36

Kannettava on hyvä silloin, kun on reissussa, mutta molempia meiltä löytyy.