Mikä materiaali mielestäsi on paras lattialle?

Miksi juuri se?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2011 - 20:34

Laitoin pari vuotta sitten laminaattilattian. Mulle kerrottin, että lamiaatti on lemmikkien kanssa huomattavasti kestävämpää kuin parketti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2011 - 09:38

Riippuu siitä asunnosta mikä tyyli sinne sopii. Itsellä on lakattua lautaa sekä parkettia (sitä laminaattia, ei siis aitoa) pesutiloissa laattaa. Mökillä lakatut lautalattiat. Puu on kaunista, tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 09:59

Laminaatti lattia meillä on. Hinta ja laatu kohdallaan. Helpohko pitää puhtaana ja vaihtaa, jos on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:32

Laminaattia on nykyinen ja kauniina pidän sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 12:13

Kivi, saavat ihailla tuhansia vuosia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 13:40

Meillä on sekä parkettia että kiveä lattiamateriaalina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2011 - 14:44

Meiltä löytyy parkettia, laminaattia ja kaakelia. Kaikki ovat hyviä ja kestäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 21:08

Meiltä lötyy parkettia mutta en vieroksuis muitakaan materiaaleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 23:29

Meillä on tammiparkettia ja laattalattiaa. Ihan käytännölliset ja helpot pitää puhtaana. Hankalin materiaali puhtaanapidon suhteen on marmori. Oli todella hankala pitää puhtaana, epäilen, että asentajalta oli jäänyt jokin suoja-aine laittamatta. En ottaisi toiste lattiamateriaaliksi.