Oletko tietoinen silikonirintojen vaaroista ? Lemmikkisi saattaa kuolla niihin.

"Käärme puri mallia rintaan - kuoli silikonimyrkytykseen"

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...15076.html

Lisätty: 17.03.2011 - 19:37

hupsista, nyt vasta huomasin että Jumppishan olikin tätä jo kysynyt :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/40501

mutta kun on kyse näin suuresta onnettomuudesta ja riskistä niin ehkä kertaus ei haittaa ... ?

Avainsanat: silikonirinnat lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 19:40

jo vain luulis niskan tulevan kipeäksi noitten pallukoiden kantamisesta.
onneksi ei Fiina-koirallakaan ole vaaraa, ei ole silikoonia missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 19:12

Juupa.Voi käärme parkaa ... Mutta onneksi on itsellä nää luomut, niin ei tarvi meitin lemmikkien puolesta pelätä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:39

Tuossa "tuubissa" esiintyvä malli on varmaan vaarallinen muillekin rintaruokintaa hamuaville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:48

Ei ole tarvetta silikoneihin..ihan tarpeeksi pulleat muutenkin..ei ole pahemin vielä alkaneet roikkumaan..C on kuppikoko..miehen kouraan sopiva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:05

Olen aina ollut sitä mieltä, että luomu on parasta, mutta miehet ne taitaa olla toista mieltä tässä rinta-asiassa. Rumat olivat mielestäni ko. mallin rinnat...karmeet pallukat. Voi kärmes parka.Siispä silikoni tappaa enemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:44

Ei ole vaaraa meidän Onnilla,kun minulla on ihan luomut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 20:57

Kertaus on opintojen äiti,aikamoinen käärmeentappokonsti,saahan niiltä nirrin pois helpomminkin.Ei käy kateeksi blondin pallerot,sanotaan,että pieni on kaunista ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:30

Juurihan tähän vastasin muutama aika sitten, en muista mitä sanoin, mutta silikonia ei se käärme
minulta saa puremalla, mutta jos se saisi sen pahanhäijyn hengen minusta pois ja kellahtaisi
sinne käärmeiden vastaanottohuoneeseen, odottamaan tuomiotaan , vai saisinko kenties minä se tuomion.Vai vielä rintoja suurentamaan jos olisi rahaa puolet pois heti tältä istumalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 22:01

Onneksi en ole moisia hommannut joten eläimeni on turvassa kanssani!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 23:03

En koskaan harkinnut koirapojallemme silikonivahvikkeita mihinkään kohtaan - =DD.
En ole ollenkaan surullinen vaikka käärmeitä onkin yksi vähemmän.

Lisätty: 24.03.2011 - 23:08

Hups. Olenkin lukenut kyssärisi väärin. Ei ollut pelkoa että tämä edesmennyt - ihan muusta syystä - lemmikkini olisi himoinnut mamman aitoja yliriippuvaisia luomutisuloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:19

Kyllä luomussa on sitä jotakin. Omistan sellaiset.Ei tulisi kuuloonkaan että ottaisin silikooneja. Sairaus on ihan eri asia naisella ja nuorilla naisilla. Kuten rintasyöpä.Silloin on oikeus jos kokee rikkinäiseksi ja haluaa olla kokonainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:38

"Siinä paha missä mainitaan". Vai onko? "Siinä maha missä painitaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 08:53

Onneksi minulla on luomut rinnat, eläimistä pidän enemmän kuin turhamaisuuksissani rintoja antaisin korjailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 10:06

Juuri tuon eläintenpidon takia en ole aikoinani rintojani suurennuttanut enää suuremmiksi... Sillä olisihan tietysti vielä matkaa Dolly Partonin kaltaiseksi tissi-ihmeeksi! Mutta ketä varten? Jos siihen joku osaisi vastata, niin sitten harkitsisin toisenkin kerran.
Naisen rinnat ovat lapsen imettämistä varten. Minun rintani ovat tehtävänsä hoitaneet kiitettävästi. Olen imettänyt yhteensä n. 4 vuotta, ja siinä onkin sitten tarpeeksi. Kuinka moni pääsee muuten samaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 11:28

tuota kysymystä lukiessani ajattelin että wtf? mutta sitten toi käärmejuttu.
onhan se edesvastuutonta että viaton eläinparka kuolee turhamaisuuden takia.

vaikka..........millä todennäköisyydellä elukat käy tisseihin kiinni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2011 - 23:58

Sissus, taidankin suosia luomua.