Oletko kokenut mielestäsi mitään yliluonnollista ja mitä mielestäsi yliluonnollinen on?

Avainsanat: yliluonnollinen kokemus merkitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 23:03

yliluonnollinen= luonnonlakeja noudattamaton asia jota me ihmiset emme pysty ymmärtämään, asia joka menee yli ymmärryksemme. liitetään myös usein ylempään voimaan jumaliin ja henkiin....
itse olen kokenut yliluonnollisuus ilmiöitä monissakin tilanteissa mutta ne ovat olleet niin pieniluontoisia ettei niitä siedä edes mainita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 19:32

en ole kokenut mitään yliluonnollista. yliluonnollinen on mielestäni jotain esim. : kynttilä palaa sisällä ja sammuu yks kaks, eli kukaan ei ole lähelläkään, eikä ole niin kovaa ilmavirtakaan että se siitä smmuisi. eli se alkais olla jo ylilunnollista jos näin kävisi. ja onhan nuit vaikka mitä esimerkkejä, mutta menis varmaan koko vastaus rivistö täyteen jos rupiaisin kaikkia esimerkkejä tässä kirjuuttelemaan mielestäni 'yliluonnollisista asioista'. =ö) hekoti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 20:24

Olen.
Kolmen viikon koomasta heräämisvaiheessa.
Pitkä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 21:30

Yliluonnollinen tarkoittaa luonnonlakeja noudattamatonta, luonnontieteellistä selitystä vailla olevaa, normaalin tai luonnollisen rajat ylittävää. Sillä tarkoitetaan toisaalta myös selittämätöntä, outoa tai paranormaalia.

Enpä mielestäni ole kokenut yliluonnollisia juttuja (vaikken pysty edes kaikkia omia toilailujani selittämään tyydyttävästi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 08:13

kaikenlaista on koettu mutta niitä eipysty sanomaan yliluonnollisiksi.olen nähnyt vesihanan aukeavan itsekseen,mutta tutkittuani hanaa sekään ei ollut yliluonnollista,vaan se oli tullut tiensäpäähän,siis mennyt rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:34

Olen kokenet.Viimeksi eilen.Se on tapahtuma,jota ei osaa odottaa,utta toimii käsittääkseni kohdallani ajatuksen voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:38

En ole kokenut mitään sellaista mikä olisi mielestäni jotenkin yliluonnollista tai muuten luonnonlakien vastaista. En myöskään ole havainnut, että kotonani kummittelisi, minkä tietysti voisi myös luokitella yliluonnolliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2008 - 20:38

Kyllä olen. Heitin nimittäin koiralle kepin ja se keppi lensi pari metriä korkean puskan yli ja mennessäni sitä hakemaan, koska koirakaan ei sitä löytänyt, se oli hävinnyt, kuin tuhka tuuleen, vaikka pihamaalla ei ollut siinä kohtaa mitään muuta näköestettä, kuin se pari metriä korkea pensas.
Siinä sen olis pitänyt olla avaralla pihalla, mutta eipä löytynyt mistään, vaikka mistä etsin. Olenkin varma, jotta ufot olivat taas asialla.