Minulle tuli täyteen 40000 pistettä napsussa.

Ei se nyt niin hirveesti ole,mutta kuitenkin.Viihdytkö sinäkin napsussa?

Avainsanat: 40000 napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 13:24

Kissaäiti taas napsuttaa,
kymppitonnit hän tavoittaa.

Yhteinen on napsun kieli,
tänne tekee monen mieli.

Ilot, surut, onnen hetket.
Kaikkialle tehdyt retket.

Matkakuvat lokerokin on,
paikkana aivan verraton.

Löytyvät nuo kaikki napsun sokkeloista,
Olettekohan koskaan nähneet moista?

Onnea tahdon nyt toivotella,
ilo on kanssasi napsutella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 13:43

Yhdyn papan laittamaan kauniiseen napsu runoon. Justiin sain oman gurun täyteen ja siinä oli ihan kova työ, että täytyi.Oli paljon vähemmän pisteitä. Joten toivotan onne paljon saavutukseta.Mikäs tätä yhteistä riemuamme voittaisi. Saa vaihtaa kuulumisia, erin laisia .Toinen toistaan tukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 13:52

lycka till! onneksi olkoon Kissaäidille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:20

Onneksi olkoon kissaäaiti, pikkuhiljaa hipsutellen aina ylöspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:22

Onnea kissaäiti etenkin siitä että saavutuksesi kertoo sinun pitävän Napsuttelua yhtää mukavana ajankuluna kuin mitä itsekkin sitä pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:30

Hienoa Ole´! Ja paljon naputtelua tulevaisuudessakin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:52

Ihanaa kissaäiti ja onnea sinulle oikein paljon. Kiitos ahkeruudestasi. Sen kunniaksi lämpimiä halauksia roppakaupalla. Minäkin viihdyn napsussa milloin enemmän milloin vähemmän riippuen muista kiireistä tai työkuvioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:15

Onnea vaan olet oikein ammatti napsuttaja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:30

Se on totta tosiaan paljon! Ei muuta kun seuraavalle kymppitonnille. Mukavaa, että olet mukkana =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:15

Kissaäiti kevyessä hamosessaan napsuttelee,ONNEA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:25

Onnea kissaäiti,olet ihana napsulainen..Minä ainakin odotan sinun ihania kysymyksiä..ja vastauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:40

Jospa minäkin sitten hieman hehkutan. Aika lähellä on 100 000. Hieman kun vielä jaksan vastata, niin sieltä se täyttyy. Kyllä täällä viihtyy, kaikkiin kyssäreihin kun ei tarvitse vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 07:56

Onnea vaan ja katse kohti uusia tavoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2011 - 20:39

Onnea vain "välitavoitteesta", sillä varmaankin tavoittelet tuota ykkössijaa. Siellä on nyt Vähäviisas, mutta äkkiäkös sinne suihkahdat, kun pidät vain vauhtia yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:28

Onneksi olkoon ! Itse tulen perässä, tosin huomattavasti vähäisemmillä pisteillä, mutta eiköhän pisteet pikku hiljaa kerry, kun vaan ahkerasti napsuttelee.