Käärme puri mallia rintaan?

- kuoli silikonimyrkytykseen
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...15076.html

Avainsanat: niin kumpi kuoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 10:49

No nyt tietää että silikoni on vaarallista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 10:27

Kun ei kävisi kaltoin hänen miesystävälleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:49

" Mitään vaaraa ei silikonirinnoista ole..." Juurikin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:58

eka kysymys tuli mulle,että kumpi kuoli,kurkkasin videota,mutta ei innostanut loppuun saakka eli kliimaksi jäi näkemäti,käärmeparka,jos se oli käärme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:14

"Siinä paha missä mainitaan."

Vai onko?

"Siinä maha missä painitaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:24

Huokaus ja helpotus, kun omistaa ihka aidot luomu-tissit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 13:51

Mullapa on ihka omat luomut .Ihan trpeeksi isot.Olen ollut tyytyväinen. Mutta en anna käärmeen niihin purra.Ihan oli kuin tuksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:29

Voi voi käärme parkaa.. ei saanut edes kunnon ateriaa ennen kuolonkangistusta.. Toiovottavasti tytön poitsukavereita ei odota yhtä järkyttävä kohtalo kun puraisevat silokonia sen suuren purkauksen aikana joka syntyy kun kaksi ihmisolentoa yhtyy yhdeksi ja samaksi lihasmassaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 14:38

Uskoako tätä vai ei, Epäilen, että ei se koira siihen kuollut, Mainoskikka jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:48

Kaikesta sitä uutista väännetään. Ei hyvää markkinointia silikontidaisareille.