Päivästä tulkoon taas aurinkoinen, huomenia. Mikä oli miellyttävin/iloisin asia aamussasi?

Aamukahvia juodessani kattelin telkusta Samuli Vauramoa...on sitten oikea namupala. Eilisiltainen puoli seitsemän alkoi uusintana tänä aamuna klo 6.00. Pakkasta taas -20, mutta päivällä lauhtuu niin, kuin eilenkin. Päiväni alkoi hyvin, kiitos Samulin.

Avainsanat: päivä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 07:27

Huomenta sinullekin. Minä olen myhäillyt eilistä iltaa, oli tuolla kellarin kylpylässä eilen 10 naista kylpemässä siellä porealtaassa ja höyrysuihkukaapissa istumassa, eivät tosin yhtä aikaa, 3 kerrallaan sinne mahtuu, mutta oli todella mukava illanvietto ja nyt tiskailen käsitiskiä pikkuhiljaa kun oli nuo hienoimmat astiat ja kahvelit käytössä ja niitä ei koneessa saa tiskata. Mieleni on todella hyvä kun rouvat viihtyivät ja nauttivat illasta.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista. Kyllä sinun kylpyläsi on paras paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 07:55

Iloiset lapset tottakai.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.03.2011 - 08:21

Uninen katseeni harhaili huoneessa auringonsäteiden kiusatessa silmiäni, sohvalla oli tyttäremme vaimoni aamutisusta nauttien. Röyh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:29

Huomenta vaan, mutta tää päivä ei kyllä nappaa..
Kuume o kyllä poissa mutta todella jyskyttävä päänsärky tilalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:06

Ilma on kyllä täälläkin aurinkoinen,mutta mieleni on rauhaton ja surullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:26

Aamupäivää sinne Mariaanalle ja muillekkin tietysti. olette ysrtäviäni kaikki napsulaiset.Kyllä aamusta aurinko jo herätti. Kävelyllä käyty. Ollaan kaupunkiin lähdössä asioille. Tulemme taasen jo puolenpäivän jälestä kotia kohti.Yöllä vähän toisellakymmenellä ja oli täysi kuu ,paljon tähtiä taivaalla.Oikein kirkas yö.Sadettahan se taasen uhkaa.Mutta nyt on nautinnon aika sään puolesta.Paremmin ei voisi olla . Suomi nostaa mainettaan kauneudellaan ja puhtaudellaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:37

Huomenia myös Sinulle Mariaana.

Auringonpaisteessa parvekkeella aamukahvilla pienessä -3,1 asteen pakkasessa. Esimakua lämpimien ilmojen saapumisesta tänne lounais-suomeen.

Palanpainikkeeksi hieman uutisia telkkarista ja hetki napsuttelun parissa.

Taitaa on kaikki iloisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:20

Aamusauna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:27

Tänään ilostutta se, että suurin osa alas tiputetuista kattolumista siirretty etupihalta kiusaamasta takapihan puolelle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:38

Uusi aamu ja päivä on aina uusi mahdollisuus. Hyvä herätä terveenä ja mieli virkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 16:09

aamulla oli pakkasta-14C, nyt jo +1C lämmintä, mutta vinkka tuuli puhaltelee.
jahka ensi viikolla jo olisi erilaiset maisemat ja lämpötilat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:07

Oli ihana asia herätä,kun aurinko paistoi,ja on vapaapäivä ollut.Minulle rakas lapsenlapsi tuli käymään..En osaa sanoin kertoa...miten ihana tunne oli,kun halasimme..kyyneleet valui meillä kummallakin..On nyt tehnyt ratkaisevan päätöksen elämään..että haluaa olla villi ja vapaa..Ikää vasta 22 vuotta..ja eli lurjuksen kanssa vajaat 4 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:40

Vastauseni ehtii vielä tämän vuoden puolella. Olen ollut laiskamato, mitä töihin tulee.
Vaikka ne työt ovat "vapaaehtoisorrella", ota tai jätä.
On kiva kun on kaunis aurinkoinen päivä, vaikka on kyllä sairaisiin silmiin vihnettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:27

Kiitos toivotuksista. Päivästä tuli omalla tavallaan aurinkoinen, ihana, surullinen mutta myös erittäin pelokas.