Latinalaisen Amerikan maat? Hyvät ja huonot puolet? Mikä on paras lattarimaa? Mihin lähtisitte mieluiten?

Avainsanat: latinalainen amerikka etelä-amerikka lattari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 07:58

Kuuba paras lattarimaa Latinalaisen Amerikan maista.
Latinalaisen Amerikan
hyviä puolia mm.alkuperäiskulttuuri, alkuperäisihmiset, luonto, eksotiikka, eksoottiset hedelmät ,
huonoja puolia mm. tyrannia, itsevaltius, poliittisen järjestelmän mädännäsyys, korruptio, demokratia lasten kengissä, köyhyys

Mieluiten kiertäisin koko Latinalaisen Amerikan, mutta ehkäpä ensimmäiseksi Chileen, sieltä jatkaisin kierrosta ja palaisin takaisin, aikaa ja rahaahan se vaatisi.

Lähteet:
( IMHO -> in my humble opinion->vaatimaton mielipiteeni )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 08:27

Kuuba on taatusti..
Mutta itse en todella sinne halaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:27

En ole käynyt siellä päin mutta tuo Kuuba ehkä eniten kiehtos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:44

Mies, joka on kiertänyt lähes kaikki valtiot läpi on Folke West. Katselin haastattelua pari päivää sitten telkkarissa. Tuosta mieleeni tuli hänen järjestämänsä kiertomatka latinalaisessa Amerikassa. Kannatta tutustua, josko löytyisi Sinulle sopiva reissu.

Alla linkki hänen sivuilleen.

www.folkewest.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:31

Vanhempani ovat kovasti maailmaa kiertäneet.Jaksavat aina ylistää Kuubaa ja sen ihmisiä.Köyhyys kuitenkin iso ongelma siellä.Eikä ainut....Voisi kuitenkin olla maa, jota lähteä joskus katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 10:55

Kuuba on ihana,terveys-ja koulutusasiat kait aika hyvällä mallilla kansalaisilleen,mutta...Liian laajaa asiaa kysyt ekana kyssärinä.Itse halajaisin Argentinaan,haluaisin viettää pari viikkoa Buenos Airesin tangopaikoissa sekä viinialueisiin että eteläkärkeen tutustumassa yms.eli aika pitkän reissun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 15:42

Minua kiinnostaa Kuuba. En ole käynyt, tietoni perustuu äitini kertomuksiin. Hän kävi kaikilla Karibian saarilla ja Kuubassa noin 10 kertaa. Kiersi myös Etelä-Amerikan. Kovasti pyysi minua mukaan, mutta nuorempana olin vielä enemmän hämähäkkikammoinen kuin nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 18:17

Jahas jos sitä vielä elämä olisi myönteinen, niin sinne Kuubaanhan minäkin änkeäsin iteni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 19:31

noin yleensä rento meininki,
mikään ei tapahdu ajallaa,
mikään ei ole ihan jämptisti kunnossa,
enimmäkseen 'puolisotkuista' ,
sapuskatkin vähän sinne päin mutta yleensä maittavia,
paikallisten (95%) olot vähän niin ja näin
jne.

en ole käynyt puolissakaan, mutta näkemistäni palaisin ehkä Costa Ricaan tai Uruguaihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:26

Sen vain sanon mihin minä en mene enää ikinä: Dominikaaninen tasavalta sekä Kuuba. Itse en käynyt Kuubassa, mutta seurueemme muutama ihminen kävi ja tulivat järkyttyneinä sieltä pois.