Japanin tsunamin vaikutukset tuntuivat Havaijilla asti?

Tsunami tappoi tuhansia lintuja Havaijilla
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...3_ul.shtml

Avainsanat: kenen piikkiin tämä menee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 21:19

Viherpiipertäjät kai väittävät tämänkin johtuneen ydinvoimalan onnettomuudesta.

Kysyjän kommentti

jes

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 19:53

Voi reppanoita. Miksikähän eivät lentäneet pois? Siis aikuiset linnut vai eivätkö voineet erota poikasistaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 00:01

Olisivat lentäneet pois,kun vaara uhkasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:13

On sillä tsunamilla isot voimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:31

Luin myös tuo eilen, tuhansia lintuja, vo reppanoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:34

Ei sitä täältä käsin voi ymmärtää, tuota tuhon ja kuoleman saartamaa maata .Miltä tuntuu ja mitä ihminen ajattelee. Tyhjyyteen katsoo ,ajatelee miksi. Se tunne niin sanoin kuvaamaton kun sitä ei ole tuntenut, ei voi tietää. Hyvä kun kestäävät kaiken, surun murheen keskellä.Katastroffi ihan täysin mykistyttää.Minusta kaikki pitäisi siirtää muualle, ihmiset ja elollinen.Onhan tuota maapintaalaa muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:45

Eniten hämmästyttää se että pienellä pläntillä on 17 ydinvoimalaa, maa-alahan on pienempi kuin Suomi. Ihannoitu tehoyhteiskuntahan tuo maa on ollut.
En kuulu viherpiipertäjiin mutta kohtuus kaikessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:42

Voi surkeus sentään, mitä me vielä koemme, onko se kellään selvillä.