Venäläiset evakuoivat diplomaattejaan Japanista,kertoi BBC eli tosi tasavertaista?

Avainsanat: japanin ydinonnettomuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 17:49

Miljonääripankkiirit pakenevat yksityisjeteillä - hinnalla ei väliä!

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...98546.html

Siis tasavertaista?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 20:25

"rotat jättävät ensimmäisenä uppoavan laivan" ... näinhän se vanha sanonta kuului

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 20:50

Ne mällää kenellä on millä mällätä. Ei siinä paljon heikommassa olevat ihmiset mieleen tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 07:27

Valperi sanoi asian suoraan, peesaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:29

Kyllä se nyt vaikuttaa että asiat ovat huonommin kun annetaan julkisuuteen tietoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 08:30

No noinhan tuo menee, sen kummempaa ihmettelyä saanut aikaan..
Rikkaat todella ovat ensimmäisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:37

Toivotaan että keppikerjäläinenkin uuden kotipaikan löytää. Joku heitäkin auttaa. Ei täältä muuta voi ajatella. Surullista mutta täysin tapahtunutta ja totta.Herrat luikkii pakoon ekana. Kansa joutuu suden suuhun. Näin on mennyt ennen.

Lisätty: 17.03.2011 - 09:40

Toivottavasti tämä opettaa muita maita tarkastelemaan ydinlaitos rakentamisia eri lähtökohdasta. Siirtämään johonkin muuhun esin tuuleen ja aurinkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:47

Olen lukenut ja saanut käsityksen, että kaikilla esim. suomalaisilla on mahdollisuus lähteä sieltä.
Turhaan se on viimeisen lentokoneeseen lähtöä jatkaa ja sitten itkeä sankarillisesti, että kun ai päästy
aiemmin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 22:24

Nii - iin. Kummasta on enemmän hyötyä valtiolle, tavan turistista vaiko diplomaatista?