Jälkijäristys Helsingissä?

Vanhan kaasukellon katto sortui Helsingin Suvilahdessa

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

Avainsanat: mistä muusta voisi johtua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 09:51

Tuo ei voi olla totta, ei tsunamilla ole mitään tekemistä kaasukellon katon kanssa! Vanha laitos, ja lumi on tehnyt tekosiaan. Kaasukello on kaukana Eduskuntatalosta myöskin....
monikohan on ollut joditablettiostoksilla viime aikoina?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 10:49

eipä siihen varmaankaan järistyksiä tarvittu, jo muutaman vuosikymmenen lähes käyttämättömänä ollut rakennus (kunnossapitotyöt?), johon tehty joitakin rakenteellisia muutoksia, metrotunneleita räjäytelty lähistöllä ja viimeisenä niittinä museoviraston suojelupäätös (silloinhan ne talot yleensä syttyvät palamaan tai muuten vaan tuhoutuvat ; D)

... harmi, olishan se ollut kiva 'muistopatsas' sillä isän palkkakuitissa luki vuosikymmenten ajan "Helsingin kaasulaitos" ... ja minut on siis kaasulla kasvatettu, ja sehän jo selittääkin paljon ; D)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 10:54

Uskoisin sen johtuvan eduskuntatalon alla olevasta louhintatyöstä.
Ken toiselle kuoppaa kaivaa, hän itse siihen lankeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:49

Sortui taatusti itsekseen tuskin mikään jälkijäristys!

www.ess.fi/?article=318098

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.03.2011 - 13:46

Täriseehän meilläkin, onneksi kovin harvakseltaan ja vaimeasti.

www.helsinki.fi/geo/seismo/m...suomi.html

Lähteet:
Helsingin Yliopisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:24

Minulla oli ihan ikioma järistys silloin, kun maapallo keikahti sillä sinä aamuna heräsin kaameaan päänsärkyyn joka ei meinannut loppua millään. Sen jälkeen on useana päivänä kallistanut jotenkin aina kävellessä ojaan päin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:43

Kyllä se vaan tännekkin hiukan järisee. Täristää jokahetki hiukan .Jossain joku kasaan menee. Ei katos huomattukaan.Mutta vaimeitahan ne täällä on.