Mikä on äidin vastuu vieraan miehen kanssa tekemään lapseen. .

Lisätty: 16.03.2011 - 10:19

Eikö isällä olisi oikeus saada oikeusistuimesta lupaa saattaa äiti verikokeseen milloin tahansa jos epäilee äidin ollen sukpuoliyhteydessää vieraan miehen kanssa. Esim naapurimaassa näin menetellään

Avainsanat: mikä on....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 11:04

olen tietävinäni ettei siitä äidin verikokeesta selviä onko hän käynyt vieraissa (jos nyt sitten ei ole HIV tartuntaa saanut)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 11:07

Hoitaa hänet ihmiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:16

tässä keskustelulinkki aiheeseen.
Itse en ota mitään kantaa.. mielestäni se on äidin asia..

Lisätty: 16.03.2011 - 11:16

www.vauva.fi/keskustelut/alu...aa_muuttua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:17

Ken vilttikäärmeen pureman on saanut kantakoon seurausta säädetyn ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:27

jos oikein ymmärsin kysymyksesi......
jos mies epäilee ettei lapsi ole hänen, silloin voi vaatia isyystestiä.
kaipa siihen pittää äidin suostua? mutta isyystesti tehdään lapsen syntymän jälkeen.ehkä nykyään voidaan jo sikiöasteella sitä tehdä, mutta turha riskeerata viattoman lapsen henkeä.
jos taasen on kyse syrjähypystä - ei sitä voi todistaa kuin näkemällä. joku tauti sitten taasen voidaan todeta kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:51

Minusta tuntuu ihan järkevältä että tehdään verikoe jossa asia selviää.Sopuisan , elämänkin kannalta olisi parempi. Molemilla oikeus tietää onko oma tekemä.Myös lapsella , kuka isäni.Lapsen etukin huomioiden.Kaikki hyvin tärkeitä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:35

Äidillä on vastuu tekemisistään mutta en ymmärrä parhaalla tahdollakaan mikä on kysymyksen pointti. Äidin verikoe ei paljasta isää, se nyt on varmaa. Venäjälläkö tuollaista tehdään vai missä?
Isyystesti olisi se oikea toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:54

Kovasti nykyisin puhutaan nyt näistä isyystesteistä, onko vapaampi kasvatus jo antamassa satoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:56

En usko että ketään voi pakottaa minkäänlaisiin tutkimuksiin.