Mietittekö tulevaisuudessa hotellia valittaessa mahdollista tsunami vaaraa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 10:30

Kyllä mietin. Vanhempani tavallaan pelastuivat aikanaan siitä "ekasta",sen jälkeen on tullut mietittyä....En halua suoraan matkustaa oleskelemaan vaaran alueelle.Onneksi eri matkakohteista saa jo nykyisin hyvinkin kattavaa tietoa mm. tsunamien varalta.Onneksi vielä on paljon paikkoja käymättä, missä ei suurten luonnonmullistusten vaaraa oikeastaan edes ole. Matkustamista en kuitenkaan lopeta :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 10:16

Pitäis varmaankin ensin ottaa selvää mahdollisista maankuoren liikkumisesta,täriseekö alueella ta meren pohjassa sekä mannerlaattojen sijainnit yms. ja kuinka kovasti saadakseen aikaan tsunamin...En mieti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 10:38

Ei tule mietittyä sen enempää kuin aikaisemminkaan. Mikä on tullakseen, se tulee kaikesta huolimatta (fatalisti).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:09

Ei todellakaan tule mietittyä...
Silloin Rodoksen maanjäristyksessä olimme ihan maanjäristyksen keskipisteen vieressä, olimme ihan kärjen tuntumassa Rodoksen kaupungissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:12

vähäisiksi jäisi kulkemiset jos kaikkia uhkakuvia alkaisi pelkäämään,
ainahan sitä suurten onnettomuuksien jälkeen asiat pysyvät hetken ajatuksissa,
mutta varsinaisen 'turvatarkastuksen' majapaikkojeni suhteen teen vain paloturvallisuus asioissa syystä että on muutamia ikäviä henkilökohtaisia kokemuksia asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:19

Nuo pakettimatka firmat ovat valinneet sen valmiiksi, katson vain hintaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:04

Epä mieti enkä paljon muitakaan mullistuksia ajattele, koska silloin on viisainta jäädä istumaan kotisohvalle.
Ihan varta vasten en mene vaara-alueille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:28

en mieti. en lähde kaukomaihin. kaukomailla tarkoitan paikkoja jotka ovat saaria tms julmetun pitkän matkan päässä. tähän muuten lasketaan jenkit myös californioineen ;)
kotona ja lähieuroopassa on ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 15:41

En usko, että ihan lähitulevaisuudessa asiaan tarvitsee kiinnittää huomiota. Pari seuraavaa matkaa teen Euroopan mantereella ja tulevat "kaukomatkat" sijoittuvat Kanarian saarille. Tällä hetkellä ei ole kiinnostusta lähteä merta edemmäs kalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 09:47

Ei ole tarvetta koska en matkusta vaara-alueille eli ei Aasian. Australiaan ja Uuteen Seelantiin on tarkoitus mennä mutta reissua täytyy siirtää, ei lähiaikoina ole ideaa mennä sinne.
Euroopassa ei ole vaaraa, jos tulee järistys, se on aika pieni joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:54

En mieti. Mikä on tullakseen - se tulee. Jos satun olemaan sillä hetkellä ja päiväni päättyy siihen, niin se on ennalta määrätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 21:55

empa mieti, edes sitä tuleeko se ensi yönä minuun huusholiini, vuoteeseen menne levollisin mielin.