Mitä teet tänään?

Minä menen tapaamaan fysioterapeuttia tänään iltapäivällä ja saan häneltä hyvät juppaohjeet,kun minun niskat ja olkapäät ovat pahassa jamassa ja hartioissa on hermo pinteessä.Saas nähdä kuinka minun käy.

Avainsanat: fysioterapia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 08:46

Tiedän vasta illalla mitä mamma on teettänyt?

Kysyjän kommentti

Sitä kuusta kuuleminen,minkä juurella asunto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 08:55

Töihin tarvis illaksi mennä eli siinä se päivä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:09

Arvaamattomia ovat astelijan tiet. Torille aion mennä katselemaan. Tiedä sitä mistä itsensä löytää. Ulkoruokinnasta ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 10:46

Tuolla odottaa katolta alas pudotetut lumet pihalla.Niitä jos siirtelisi... Pikkuhiljaa....Kovaa on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:05

Kuumeessa viime yö ja nyt makoillut aamusta asti heikko olo..
Joten yritän tässä pikkuhiljaa alkaa virkoamaan..
Joten tää päivä on hieman huonossa jamassa..
Huomista odotellen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:35

Vietän ja nautin vapaistani sillä lauantaina alkaa duunit taas. Aamulla kävin lenkillä, tein ruokaa ja selaan puutarhalehtiä uusien suunnitelmien tiimoilta. Otan lasin viiniä ja napsuttelen. Illemmalla lämmitän saunaa.
Ehkä pistäydyn Onnelassa ihastelemassa eilisen siivoukseni jälkiä...kukas sen kissan hännän nostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:51

Tänään olen vain ollut veljeni kanssa ja pessyt pyykkiä. Voisin mennä vaikka toisen kerran kävelylle kun aurinko paistaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:28

Illalla menen kuuntelemaan Hannu Väisästä Akateemiseen, klo 17. uusi kirja näyttää ilmestyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:52

Päivä alkoi hyvin, mutta sen aikana tein järkyttävän löydön.