mitä tarkoittaa oodekologi?

jonin13 sai minut kysymään tätä ko miulla jäi vähän epäselväksi jotta mitä oodekologi tarkoittaa.. ja miten siihen liittyy numeroita?

(tyhmä mä täällä taas kyseleep) =ö)

Lisätty: 04.10.2008 - 14:16

jup 4711 oli miulla pisteitä tuossa hetki sitten ja jonin13 vain kommentoi tuosta kyseisestä numerosta ja oodekologista jotain höpisi kanssa miulle ja mie ihan huuli pyöreänä jotta miti hää nyt 'horisee' hih.

((no nyt jonin13 tiiän miti sie tarkoitit, hih.); )

Lisätty: 04.10.2008 - 14:43

no höh jonin13 taas sie hölmöa höynäytit siun ihanalla murteellasi. eiphän tuo mitti sainpahan hullun hauskan kysymyksen kehiteltyyn napsuun, heh.

Avainsanat: oodekologi numeroita mitä tarkoittaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 14:36

Kölninvesi eli (oikein kirjoitettuna, anteeks terhukka kun ihan murtehella mie) eau de Cologne, eli tätä ihmevettä on käytetty sen kehittämisvuodesta 1792 saakka myös sisäisesti. Asia kiiri tietooni ilmeisesti vasta nyt, sillä Napoleon määräsi aikanaan nautittavien tököttien reseptit julkisiksi, jolloin klassikosta tehtiin virallisiin kirjoihin, salaisuuden säilyttämiseksi, pelkkä hajuste. Nimi 4711 on valmistajan kotitalon numero.

Edelleen Kölninvesi No: 4711 sisältää salaisia aineosia, mutta siinä tiedetään olevan piristäviä eteerisiä öljyjä, kuten sitruunaa ja appelsiinia. Laventeli ja rosmariini puolestaan rauhoittavat, joten käyttäjän olo lienee tasapainoinen.

P.s. täs asianosainenkin vähä kommentoi..hmm...

Lisätty: 05.10.2008 - 19:42

Tosca esim. näistä eau de Cologne -jutuist on tarkoitettu naisille.

Lähteet:
google, mut linkki ei onnaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 14:07

ns.hajuvesi 4711,kansannimellä kolina.valitettavasti puistokemistit jopa juovat sitä.4711 on myös myrkytyskeskuksen puhelinnumero,taotaa olla 09 edessä.jostatkoitanet tätä.

Lisätty: 04.10.2008 - 14:11

hanskahäiriö. taotaa=taitaa,jostatkoitanet=jos tarkoittanet sori

Lisätty: 04.10.2008 - 14:13

mulle käy mesessä samoin kun kirjoitan lasteni kanssa jos en tarkista tekstiä ennen lähettämistä

Lisätty: 04.10.2008 - 15:26

Älä kuitenkaan käytä sisäisesti !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 16:17

4711,oli jo pullon kylessä hyvä jos muistan ihan pienenä ipanana,niin tuo jonin13 kirjoitti 1792 vuonna ,mahoin olla meleko pikkanen sillon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:45

Eudegologne on vanhanaikainen miesten partavesi,ei mitään tekemistä 4711 kanssa.