Surkeaa:Johanna.T. haki avioeroa eilen ja miehensä tänään.Namisissa 2 viikkoa! Onko järkeä leikkiä avioliitolla?

Mikä kaiken tarkoitus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 18:59

Voi reppanat, mutta tämähän oli odotettavissa jo. Saavat rahaa, kun media kirjoittaa. Luin jostain tuksun sanoneen ettei heistä tule mattia ja merviä...no mitäs muuta tämä on. Avioliitto on pyhä asia, mutta pehmeät aivot eivät sitä ole ymmärtäneet.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 19:09

Tuksu on tuksu. Vähän säälittää, ei taida kaikki asiat olaa ihan kohdallaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 19:26

Kyllähän tämä oli odotettavissa. Näin me arveltiin käyvänkin.
Näin se on varmaan suuniteltukin alun alkaen.
Sanon säälin ja samalla en sano vihaan, mutta pidän röyhkeyden
huippuna tätä narrileikkiä.
Sentäs avioliiton asetan niin korkealla, että en alkaisi leikkimään sillä,
murhetta tuottaa jo nämä järjestämättömätkin avio-, ja eroleikit.

Joka junaan nousee joku ja asemalle jää vielä paljon kansaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 19:50

Jus se liitto oli jo tuhoon tuomittu ennen alkuaankin jo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 20:00

Menkööt miten menee. EVVK- hommia ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 20:31

Umpi hulluja molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 20:57

Kyllähän oli näin odotettavissakin..Tuli taas hyvät lööpin aiheet..Rahoiksi taisivat vaan pistää tällä kohulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 21:05

Kissa äiti sanoi sävelet suoriksi. Ruma sana sanotaan niiku se on.Sairautta monenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 22:34

Lyhyestä virsi kaunis? sano äitvainaa ennen.
Jospa sitä nettoaa riittäväsi jo tuollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 08:13

Tämä oli odotettavissa mutta sairasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:21

Koko "avioliittoesitys" oli rahanhankintaa. Uusi mervi-matti-ilmiö, ovat ottaneet varmaan mallia heistä. Roskalehdet myyvät jutuilla, ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.03.2011 - 13:29

Ketä muka oikeasti kiinnostaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 14:34

tämän voi otsikoida seuraavien alle ;
nykänen - tapola, turhat julkkikset, tahtoo huomiota, olen muuten vaan tyhmä, varman-nakin-vakiorivi, tää oli tiedossa, tää oli suunnitelma,
herra tietää mitä vaan.
turha muuten parkua julkisuudessa että omia asioita lööpeissä - ite sinne on ängennyt.
tää ny kait kuulunu tohon - mutta itku pitkästä ilosta ja pieru paljosta nauramisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:43

Kaksi eritavalla olevaa hörhöä ei voi onnistua.