kuinka nopeasti täältä saa vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen?

Avainsanat: kysymykset vastaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 13:19

Joo, tästähän tämä vastausten hitaus johtuu (ainaki itelläin) kirjotin jo vastauksen ja se hävis taivaan tuulii ja ei ku uus yritys...kääk..
Vastausnopeus riippuu kysymyksestäkin, kuinka kiinnostava/läheinen/onko tietoa ko. asiasta lainkaan vastaajalla, jne. Esim. 'Oletko käynyt zulumaassa ja mitä siitä pidit?' -kysymys (karrikoitu), niin epäilenpä ettei meistä noin paristakymmenestä aktiivinapsulaisesta monikaan (yksikään) ole käynyt siellä, joten vastaus-% /nopeus = 0.
Vastausnopeuteen auttaa myös se, että kysyjällä selkeä kysymys + lisätietoja kohdassa vielä avartaa kysymystään vastaajille ja valitsee sopivimman kategoriankin kysymykseensä.
Näin ollen tietojen etsintä vastaajilla helpottuu ja apu tulee nopsempaan.. luulen ma...

Lisätty: 05.10.2008 - 10:28

Heh, mä arvasin et valperi on käynyt zulumaassa (kin), joten esimerkkini oli tässä siinä suhteessa huono, höh miu.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.10.2008 - 13:13

tavallisimmin 30 sek - 3 tuntia, huonolla tuurilla ei koskaan, riippuu ihan siitä keitä sattuu olemaan langoilla ja miten hankala on kysymyksesi

Lisätty: 04.10.2008 - 13:14

kukaan ei päivystä , joten paljon riippuu siitäkin mihin aikaan kyssärisi esität

Lisätty: 04.10.2008 - 19:29

ihan vaan jonille kommenttina, että kyllä ainakin yksi Napsulainen on käynyt zulumaassa, jopa jonkun aikaa asunutkin siellä, muttei silti ole kauhean innostunut kommentoimaan niitä oloja.

Eli koskaan ei tiedä, aina kannattaa kysyä vakkei aina vastausta saisikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 16:12

niin kuten valperi vastasi,jos sattuu samaan aikaan sivuille,ja kysymys on kuten joskus kuullut,hyvää päivää kirvesvartta,siihen kun laittaa sen kääntöpuolen niin meni nopeesti.jokus joutuu pohtimaan vastausta kauan ja katsomaan netistä tukea vastaukselle niin siinä se aika meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 22:44

riippuu ajasta +siitä ketä sattuu olemaan paikalla
ja kysymyksestä (esim. sen sisällöstä, onko tarpeeksi infoa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:46

alle minuutissa parhaassa tapauksessa,jopa allekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 09:08

Yleensä aika nopeasti.