Mitä hyvää valmistat kasviksista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 14:41

punajuuripaistos

www.hellapoliisi.fi/reseptit...aistos.php

Kysyjän kommentti

Varmaan iso NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 14:33

Vaikkapa, lämminkasviskratiini ja naschoja.1kg erinlaisia vihanneksia,paprika,sipuli,kesäkurpitsa,kukkakaalia. kuutio kasvikset,laita uunivuokaan.Ripottele joukkoon suolaa ja pippuria.1rasia philadelphia-juustoa+2pk.kermaviiliä+1/2dljuustoraastetta sekoita kaikki ja kaada kasvisten päälle.paista 200 uunissa puoli tuntiaTarjoa lämmin kratiini nasco-lastujen kanssa niin että dippailet paistosta suoraan vuokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:45

Sosekeittoa teen aika usein ja niistä kasviksista mitä sattuu olemaan kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:37

Yleensä vain höyrytän ne kypsiksi ja syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 16:59

Kissanaisen reseptillä useimmiten valmistuvan minunkin kasvikseni.
Raastan usein porkkanaa ja lanttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:25

Vihreää parsaa ja parmesaania pastanjauhantaa.blogspot.com...ania.html.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 19:00

Sosekeittoa ja paistoksia, joita en ole tehnytkään pitkään aikaan. Myös piirakkaa voitaikinakuoreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 19:47

Yleensä wokkaan tai keitän sosekeittoa,niistä saa taiottua vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 20:36

Aika usein laitan kasviksia uunipussiin,vähän suolaa ja aromisuolaa ja uuniin,kyllä ovat hyviä.Tarjoan näitä yleensä lihan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 21:03

Sosekeittoja teen aika usein..ja uunijuureksia ruuan lisukkeeksi..
Keitän höyryssä myös porkkanoita,kun on kiireesti saatava lisuketta.
Porkkanaraastetta tein syksyllä pakastimeen,ja pakkasin kerta-annoksia.Oman maan porkkanoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 05:21

muhennoksia, laatikoita, keittoja, kasvispihvejä, sellaisenaan raakana,
ja vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:37

Käytän niitä keittoihin yleensä. Mutta yksi mikä on herkkuani. Kesäkurpitsaa, perunoita ja porkkanoita uunissa paahdettuna.