Mikä on eksoottisin kulkupeli, jonka kyydissä olet kulkenut?

Missä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 14:59

onhan sitä tullut kuljettua kaiken laisilla härveleillä maassa, merellä ja ilmassa

mikähän niistä sitten eksoottisin olisi, vaikea sanoa, mutta yksi mieleenpainuvimmista ainakin oli 60 km :n matka Marokossa Rifvuorten yli muulilla ratsastaen, siinä ei vauhdilla hurjasteltu, muuli meni silloin kun sillä päällä sattui olemaan ja valitsi itse reittinsä, ehkä parempi niin sillä matkan varrella monen moisia ansapaikkoja ..... (pyrstölleni se oli ikimuistoinen kokemus sillä minkäänlaisia satuloita ei tietenkään ollut)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 15.03.2011 - 13:00

Muutama vuosi sitten olimme Intiassa ja minusta ne paikalliset mopotaksit olivat aika eksoottisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:35

Ihan vanha Suomalainen juttu lapsena mentiin Joulukirkkoon hevosen vetämässä reessä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:35

Kottikärryt ja hevosen sontakärrit.Lapsena maalla ja aikuisena mieheni työnsi minua kottikärreissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:44

Pohjannaalla olin hevosen ohjaksissa ja ajelin haravakoneella heinät pellolla kasaan. Nostalgisia muistoja on tuolta ajalta.

Oli myös nappularattahat, jossa heiniä pehmikkeenä ja edessä valkoinen ori. Kirkolla käytiin ajelemassa. Munkki ja patenttipullossa vadelmalimonadia palanpainikkeena.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:36

Ei sen kummempi kuin kapulalossi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 15:47

Kreikassa aasilla ratsatain. Siellä mies istuu aasin selässä ja mamma kävelee edellä "miinan polkijana". Aasin selässä säilyy "perhekalleudet" paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 16:36

Kuubassa Haavanassa "munataksilla" sekä fillaritaksilla,munataksi on keltainen avoin kookospähkinänpuolikkaankuorenmallinen skooterinvauhtia kulkeva kulkupeli,nauraen istuimme lähes 30km Havanan keskustasta meidän rantahotelliin tavallisen moottoritien liikenteen seassa,välillä yskien autojen käryä,välillä nauruun tukehtumaisillaan,mutta perille pääsimme
ja maksu oli sama kuin oikealla autolla(vaikea kuvailla ilman fotoa,oiskohan googlessa...)
www.virtualtourist.com/trave...G-C-1.html

oikealta nimeltään coco taxi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 16:51

Pitikös olla kauramoottorilla vai bensiinillä? Eläimistä eksoottisimmat kyydit olen saanut norsun sekä kamelin selässä. Thaimaassa mopo- tai lavataxit antavat hurukyytiä.

Lisätty: 16.03.2011 - 14:38

Ai niin, missä? Thaimaassa oli se norsukyyti ja toinen norsu nosti minut kärsällään ylös. Kamelikyytiä Dubaissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:02

Hevosen vetämänä makasin kovassa angiinassa ja kuumeessa ,isä vei lääkäriin, olisiko vuosi ollut noin 1946.
Kyseessä oli reki jota sanottiin maalla "sontalavaksi" sellainen laatikko vain.
Se on jäänyt mieleeni ikuisiksi ajoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:29

Eksoottisin eläin millä olen matkaa taittanut on kameli, Marokossa mentiin. Bensavehkeistä eksoottisin ja karmivin kokemus on kairolainen taksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:39

Kaverin ultrakevyt lentokone. Täällä kotonurkilla lenneltiin, eikä jännittänyt yhtään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:43

Kyllä se on ne heinäkuormat lapsuudessa ja reessä vällyjen alla hevosen vetämänä. Purjeveneen kyyti ei liian tuulisella säällä. Polkupyöräretki Tunisian "aavikolla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 20:40

Hevosen rattailla mentiin henäpellolle ja pienellä höyrylaivalla seilattiin pitkin saimaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 21:10

Traktorin peräkärryssä..missä on ollut suuri heinäkuorma...siellä heihäkuorman päällä oli kiva kyyti latoon,ja heiniä tallomaan ladossa.
Hevosrereellä vällyjen alla kirkkoon meno maalla..Siinä oli todella tunnelmaa.
Kirkkoveneellä soutu oli ihanaa kyytiä ja hauskaa riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 07:49

lapsena keväthangilla isän tekemällä lumikiitäjällä tuulisella hankikanto säällä takki purjeena aika haipakkaa pitkin peltoja kiitäessä.

Intiassa vanhan laihan intialaisen miehen riksakyydissä, luulin että miesparka karmaisevassa helteessä nääkähtää kesken matkan.

Bangokin liilenteen vilinässä tuk-tukin kyydissä , kyllä pelotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:35

Tuo ensimmäinen tuossa kuvassa, olin eka kertaa Thaimaassa ja tuollaisella meidän sitten vietiin pääkadulta hotelliimme jonne ei linja-autolla päässyt.
www.google.fi/search?sourcei...;q=tuk+tuk

Lähteet:
google