Lesboja raiskataan rangaistukseksi Etelä-Afrikassa?

www.nelonen.fi/uutiset/ulkom...-afrikassa

Avainsanat: tekemisen meininki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 11:56

eri yhteiskunnat ovat kautta maailman sivun yrittäneet 'uudelleenkouluttaa' toisinajattelivia ja -käyttäytyviä erilaisin pakko-ohjelmin,

tulokset ovat järjestään olleet surkeita ja usein kääntyneet vallanpitäjiä vastaan

tämä on nyt niin surkuhupaisa yritys että oikein hämmästyttää jonkun noin typeriä näinä aikoina edes yrittävän, mutta ihmiseltä voi odottaa mitä tahansa ....

Kysyjän kommentti

sodissa mennään ase tanassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 11:28

No ei se lesbous raiskaamalla parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:30

Samaa mieltä kissaäidin kanssa. Johan on typerää meininkiä. Aivottomien ihmisten puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:35

Taitavat vielä enemmän miehiä inhota...
Siis tekee päinvastaisen vaikutuksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:05

Ihan kamalaa! Sehän tekee ihan päinvastaisen vaikutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:35

Aikamoisia aivoituksia Afrikassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.03.2011 - 12:52

Tosi fiksuja, kukahan neropatti taas tuonkin on keksinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 13:00

Ei ole järjellä tuon asian kanssa mitään tekemistä! Ihminen on taas kerran todistanut olevansa julmin peto päällä maan.Hävettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 14:47

Siellä taitaa sairaita olla kaikki.Jos joku on lespo ,olkoon. Tuollainen jatkaa raakaa väkivaltaa.Afrikka taitaa olla takapajula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:35

Maailmassa on paljon typeryyttä ja ajattelemattomuutta. Ja Afrikassa varsinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 16:23

eläköön taikausko !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:07

Löytyykö vapaaehtoisia raiskaajia, vai pakotetaanko. Hyi oksettaa jo ajatuskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 21:31

Ei todella lesbot raiskaamaalla parane..päinvatoin pahenee tilanne..tuntuu todella sairaalta touhulta.