Aina ei pääse ulos liikkumaan. Jumppaatko silloin kotona, tai onko sinulla kenties kuntopyörä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 09:59

Liiterissä on polkupyörä, aina pääsen ulos, ei sellaita keliä ole tullut vastaan etteikö sekaan sopisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 10:20

No eipä tule kotona jumpattua, ja zumbaa on ikävä kun ei tuo jalka vielä tottele..
Mutta kävelyllä koiran kanssa tulee oltua, siis liikkeellä kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 10:25

harvassa on ne tilanteet ettei ulos pääsisi,
jos sellainen este todella tulee, niin silloin kääntelen kylkeä sohvalla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 10:41

Kotona ollaan muuten vaan ja ilman kuntopyörää. Käveleminen ja uinti on tässä iässä ainoa oikea tapa harrastaa liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:40

Kyllä olen toistaiseksi vielä ulos päässyt ?? (vaimo on päästänyt), mutta voihan sisätiloissakin kaikenlaista touhuta : ) Eikä mitkään laitteetkaan ole välttämättömiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 12:55

Mulla on hyvä kuntopyörä ...Pitänee siintäkin vissiin pölyt taas pyyhkiä....

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 15.03.2011 - 14:04

- Mistä tietää että olet ostanut hyvän tuotteen TV-shopista?
- Kun se mahtuu taitettuna sängyn alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 15:02

Olen hiihtänyt ja kävellyt kovasti. Alakerrassa kuntopyörä ja on mulla jumppa kasetteja ,minkä mukaan kiva jumpata. Venyttelen tilanteen tullessa.Menisin miellellän jooga ryhmään mutta matkaa on turhan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:27

En kotona harrasta minkäänlaista liikuntaa erikseen, mikä nyt ei luonnostaan tule, siirtymällä paikasta A paikkaan B. Ulos pääsee aina, se on vain itsestä kiinni tuleeko lähdettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:17

Kiitos vanhenemisen ja sen seurauksena tulevista sairauksista kohdallani, en enään voi kun harrastaa
kävelyä.
Vielä kaksi vuotta sitten oli jos mitäkin vempainta, mutta ei enään ole kun rollaattori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:51

Minulla on salit lähellä, joten varmaankaan sellaista tilannetta ei syntyisi. Kotona kuitenkin on Reebokin steppilauta, zumba, parit dvdt salsan opetusta ja yksi täsmäjumppa sekä tietenkin muutama joogamatto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 22:28

Kotona olen hyvin laiska jumppaamaan..kuntopyörä on olemassa,mutta ei kyllä sillä tule polettua.
Keppijumppa on sellainen,mitä tulee tehtyä kotona,kun rentouttaa hartiat..
Uimahallin kuntoslilla tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa..ja siinä samalla joko uimassa tai vesijuoksussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 11:59

Ulos pääsee aina,kun vaan haluaa lähteä,mutta kotona on soutulaite ja keppi jumppaa varten.Keppiä käytän joka toinenpäivä soudan harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:26

Hyötyliikunta pois lukien, tulee ravattua portaita useampaan kertaan päivässä ja välillä polkaisen ohimennen stepperiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 20:09

Kotona ei yksin tule jumpattua, mutta lähikouluilla on onneksi hyvät zumbatunnit, niissä käyn ja keväällä alan taas fillaroimaan duuniin ja takas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2011 - 02:01

Kuntopyörää en omista, mutta zumbaamaan innostun joskus.