Parasta tätä kaunista aamua kaikille. Onko mieliala sen mukainen ja mitä olet ajatellut näin kauniina päivän aikana työskennellä?

Avainsanat: olkoon nyt perhe sen parissahan me paljon pyörimme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 22:52

Aamu meni jo...mutta iltaa koittanut..Aamusta läksin heti varhain...työkeikalle ja sitten leikkauttamaan hiuseni..voi että taas piristi pirsakat hiukset..
Iltapäivä meni koulutus tilaisuudessa..
Mieli on ollut iloinen..kun päivä mennyt hyvin..ihan suunitelmien mukainen.

Kysyjän kommentti

Kiitos Liisukka vastauksesi toi kevään jo sieraimiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2011 - 08:49

Parasta aamua myös sinulle Sirkka-Liisa,täällä Lappeenrannassa on kylmää ja tuulee pohjoisesta,ei nyt juuri aurinkokaan viitsi meitä lämmittää.Tänään oli tarkoitus mennä mökille,muta emme menekkään,kun on liian viileää ja minä kylmässä jäykistyn,kun oli tarkoitus olla ulkona,nyt pitää keksiä muuta ohjelmaa tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 09:29

Rauhallinen aamu..
Käly kyllä soitti ja pyysi hänen kanssaan lääkäriin seuraneidiksi...
Joten hänen kanssaan tulee päivä vietettyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 09:29

Aurinko täällä paistaa lähes pilvettömältä taivaalta ja pakkasta on -3,2 astetta. Ei tällaiselle päivälle sen suurempia ennakkosuunnitelmia ole. Kävelylenkille tästä pitänee lähteä ja samalla kauppareissulle.

Niin tärkein asia meinasi unohtua. Parasta ja kaunista aamua Sinulle sirkkaliisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 09:39

Heti 5:n jälkeen katsoin miten Japani makaa ja pahalta näyttää ydinvoimaloissa. Räjähdyksiä on tapahtunut.
Teeskentelen koko päivän tekekemättä sen ihmeempää.
Ajokorttia varten täytyisi saada passikuvat ja viedä hakemuspaperit polliisille, kun entisen voimassa olo päättyy tuotapikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 11:43

Aurinkoista päivää sinulle ja kaikille napsuille. Mahtava sää joten lenkillä olen jo käynyt, päiväkahvit juonut ja siirryn tuonne Onnelaan siivoamaan ja vaihtamaan järjestystä. Marilynin suksista pitää pyyhkiä pölyt ja rakennella viiniköynnökselle kasvupaikkaa...köynnös on vielä lujasti lumen alla talvehtimassa, mutta valmistelutyöt voi jo tehdä. Sitten katselen nettiä sillä silmällä, että majapaikka Kroatiasta pitäisi löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 15:09

Kyllä nyt on tosi kaunis ilma. Olen ollut ulkona näpetämässä ja kova hiki tuli, oli niin lämmintä auringossa.Lintuset laulaa kesän malliin.Mustarastaskin poukkoilee sinne tänne ihan kuin kesällä.
Kissat viihtyy ja väsyy ulkona.Tuli tehtyä päivä ruokaa ja sitä nyt sulatellaan ennekuin ulos taasen lähden. UUtisa kuunnellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:21

Ei ollut aamulla tuohon aikaan kovinkaan kaunista, vaan harmaata ja tuulista. Mieliala silti ihan hyvä. Mitään suunnitelmia ei ole tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:18

Aamu oli mitä loistavin. Herätessäni tiesin lähteväni viettämään nuorimman piiperon 1 v. päiviä.
Voiko päivänsä paremmin viettää - en usko.