Laulatko mielelläsi?

Osaatko laulaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.03.2011 - 21:14

Kovaa ja korkealta pöydän alla.
Osaamisesta tiedä, laulan kuitenkin kuorossa ja käyn opiskelemassa laulamista.

Kysyjän kommentti

Kuorolaulaminen on haastavaa puuhaa....
Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 15:05

Kyllä sitä tulee lauleskeltua hyvällä päällä ollessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 15:24

Lauleskelen omaksi iloksi ja taitaa olla niin, että se menee muiden "suruksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 15:36

Minulla on kuulemma niin kaunis lauluääni, että saan laulaa vain kerran vuodessa... Olen kyllä jo käyttänyt ainakin viisikymmentä vuotta etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 15:55

Yksi ollessani laulan ja kissani kulmat menee kurttuun.Pidän kyllä laulamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:07

Laulan yhtä mielelläni kuin kissa ui ja yhtä kauniisti kuin varis raakkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:40

Tottahan toki. Kouluarvosana oli aina 10.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:59

Vain ja ainoastaan yksin ollessa ja autolla ajaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 18:16

Kyllä minä laulan mielelläni. Kouluarvosanaa en tähän laita, mutta milloin milläkin äänellä sorottelen ja kuvittelen olevani suurikin tähti neonvalojen välkkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:16

Kyllähän sitäkin on tullut tehtyä ja karaoke on mielenkiintoinen.
Kanarialla Pappa Tunturi baarissa tuli alettua karaoken pariin ja se kutittaa jalkapohjia kaiken aikaa ,kun näen karaokebaarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 20:53

sanoja en muista ja sävelistä ei ole hajuakaan, joten saa se homma olla minun puolestani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:02

Omaksi iloksi muiden harmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:40

Mielelläni,tottakai laulan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 22:27

En ainakaan toisten kuullen lauleskele..pistäisivät varmaan korvatulpat korviin..että ei rääkyminen kuuluisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:13

Olen osannut, mutta nykyisin en laula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 17:43

Joo niitä lauluja joita osaan. Lauluääneni tahtoo pilaantua ulos päästessään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2011 - 12:21

Laulan mielelläni. Olen eräässä kuorossa mukana. Mukavaa puuhaa.