Kuinka monta tuntia päivästäsi kuluu napsutteluun.

Minulla joskus 1-2h aivan liikaa mielestäni kun on uutena tullut kuvioihin. Ei hyvä olla paikallaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 12:57

Minulla on tämä tietokone tullut varsinaiseksi ystäväksi 3 vuotta aikaa, minulla todennettiin vaikea selkäsairaus, kulunut työstä ja että olen pilkunviilaaja, ei minua voida mitenkään operoida ennenkuin halvaannun tai kakka sekä pissa jäävät sisälle tai tulevat ulos omia aikojaan, jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle 5 viikossa sairauden toteamisesta, ensin piti olla vuosi saikkarilla ja tämän tyyppinen selän vamma tapahtuu yleensä onnettomuuksissa, en ole ollut missään sellaisessa, sairauden nimi on myelomalacia, minulla on rinta- sekä niskarangasta enää selkäydinkanavaa jäljellä 50 %, eli motoriikka ja kaikenlaiset hommat on minulta pois suljettu. Käsin kykenen kirjoittamaan enää nimet ja nekin on variksen varpailla kirjoitettu.Ja lääkärit suosittelivat että motoriikka jotenkin säilyy niin tietokoneella pelaa ja kirjeitä ystävilleni kirjoita.Helppo sanoa kun olin vaan mieheni tietskalta pölyjä pyyhkinyt, no minulle ostettiin läppäri ja vastustin, vinoiltiin minulle että oletko todella noin tollo ettet opi konetta käyttämään, ostivat käyttäjä oppaankin minulle, ja sisuunnuin yhtenä yönä kun särkyjen vuoksi valvoin ja latasin ohjeiden mukaan kaikki ja perheeni yllättyivät jonkun päivän päästä ja pelisivuja kyselin heiltä.Napsussa on hyviä pelejä ja grafiikka on selkeä, ja kysymys sekä vastaus osioon pääsin ja oli hauskasta vastailla, no vävy sai tietää myös minun kaikki salatut asiat ja etäkäytön siihen läppäriin ja olen ollut monesti hämmentynyt vastauksistani joita en itse tehnyt. Sain uuden pöytäkoneen ja nyt on vaan omassa käytössä tämä napsu. Minulla on aivan ihania ihmisiä täällä napsussa ja olen tavannutkin heitä ja jopaa lomaa yhdessä viettänyt. minulla on kone auki aamusta iltaan ja pelaan paljon eri sivustoilla ja huushollia järjestän ja välillä napsuun kurkistan ja henk. koht. viesteihin vastaan täällä, sp sekä fb.

Lisätty: 14.03.2011 - 13:04

Yleensä noin tunnin käytän tähän sivustoon.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 11:21

Alle tunti päivässä . Ihan sopiva määrä,koska pitää sitä oikeeta elämääkin olla. Toki Napsu on erittäin hyvää seuraa, mutta pitää muistaa venytellä välillä, ettei mee niskat jumiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:21

muutenkin istun tietokoneella, valokuvia käsittelen ja valmistelen. joutuu kyllä muutakin tekemään päivänmittaan, ei vaan ainoastaan tietokoneilua.
napsun sivulla pistäydyn silloin tällöin mennen tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:24

Alle tunti taitaa kulua...

Poikkean tänne silloin tällöin kun koneella naputtelen muuten vain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:28

Tunti silloin, toinen tällöin. Välillä enemmän ja vähemmän. Saattaapa kulua pari päivää ilman napsuakin, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:32

Parempi vastata 1-2h viikossa,poikkeamista ja kommentoimista...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 11:36

Käytän työkseni konetta koko päivän, kahvitkin juon kustannuspaikallani. Napsuun tulen päivän mittaan satunnaisesti muiden töiden ohessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:07

Kyllähän Sirkka mummolla menee joitakin tunteja napsun kanssa höpsätessä, kaikki pitää
etsiä, kun pää on harva kuin variksen pesä. Ne tiedonjyvät ovat karisseet jo ajat sitten pois.
Mutta pysyn pirteänä, ennen ratkoin ristikoita, mutta ne ovat nyt jääneet pois.

Lähteet:
en ole kirjannut tuntejani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:10

Aikavähän pelkkään napsutteluun kulutan aikaani,on minulla ihan oikeakin elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:36

ehkä 5min / vko elis se tekee.....0,7 päivää kohden. mutta en noin nopee ole;) eli ehkä kaks kolme kertaa käyn katsomassa mitä tänne kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:48

vaihtelevasti joskus käväsen äkiä ja toisel kertaa taas istun pidempäänkin... vähän millä fiileksellä .. en ny ole laskenut ... kai sit menee tuntikin, jos toinenkin kevyesti netissä siellä sun täällä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 13:06

Joskus ei yhtään, välillä menee muutaman sivun vastaamiseen jonkin aikaa - kuten tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:24

N. 10 minuuttia. Aina ei sitäkään, pitkiä aikoja olen ollut ihan ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 14:02

Näin sairaslomalla ollessa olen ollut napsussa päivittäin..ehkä 1-2 tuntia. Vähän vaikeaa arvioida, kun pistäydyn aina silloin tällöin. Loppuviikosta töihin joten sitten jää netti taas vähemmälle käytölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:46

Riittävästi - en ole laskenut tunteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:43

Hmm.. alle tunti per päivä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 20:36

aika hankala laskea tai edes arvioida,
muistaakseni en ole kertaakaa avannut konetta napsutellakseni vaan poikkeamiset tälle sivulle tapahtuvat aina muiden hommien lomassa

(kone on auki lähes aina ja itse istuskelen sen ääressä useamman tunnin päivässä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 09:19

Alle tunti päivässä sekin monessa eri erässä eli tarkasti paha sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 15:12

En osaa sanoa mitään aikaa, kun välillä menee parikin päivää etten käy Napsussa, joskus saatan käydä parikin kertaa päivässä. Kokonaisuudessaan ei paljoa aikaa kulu Napsutteluun. On niin paljon muutakin tekemistä.