Pulu desing lahjatavara liike Helsingissä,onko tuttu liike?

Minulla on sieltä kaksi kaulakorua ja pidän niistä kovasti.

Avainsanat: pulu desing

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 14:28

Eläimistä tykkään ja linnuistakin, kunhan pysyvät taivaalla ja kaukana minusta....Mitä sitten lahjatavaraliikkeisiin tulee, niin miestä lainatakseni "Meitin emäntää ei niihin pidä päästää..."

Kysyjän kommentti

Sinä olisit lahjatavara liikkeen unelmaasiakas.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 11:07

Muistaakseni olen erästä kartta etsinyt ko.liikkeestä on jossain keskustan tuntumassa, olisiko Unioninkatu
ei en muista. En kuitenkaan saanut tarvitsemaani juttua, vaikka sain melko varman tiedon, että Pulu kauppa sen järjestäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:20

En ole koskaan kuullutkaan,pitäis kait googlata ensin,mutta uusia puoteja syntyy kuin sieniä sateella ja entisiä katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:28

www.puludesign.com/

Turusta löytyy useastakin paikasta tällaisia pieniä erikoisliikkeitä...
Mutta niiden hinnat hipovat pilviä..
Itse esimerkiksi ihailin yhden tällaisen liikkeen ikkunasta erästä kulhoa jossa oli sydämmen muotoinen lusikka ikkunassa hinta 98€ kuinka ollakaan päätin pistäytyä Turun Viklundille siellä samainen astia maksoi 38€ ja sieltä olen näitä hakenut jopa monille lahjaksikin.
Joten nämä pikku liikkeet jäävät minua ilman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:30

Piti oikein netistä katsella pulun tuotteita. Ei minulla näköjään sinne asiaa liiemmälti tule.

www.puludesign.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 13:04

Minulle riittää edullisempikin tuote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:07

Puluja olen nähnyt puistoissa (yök!) mutta liike ei ole tuttu millään tapaa.
Avasin linkin, täytyy todeta että tuollaista krimsramssua en tarvitse.
Tuollaisia puoteja syntyy ja kuolee.. siitä on havaintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 14:04

Ei ollut tuttu liike minulle. Linkkiäsi tarvitsin tutustuakseni Puluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 16:51

Ei ole tuttu. Ylitän Unioninkadun päivittäin, mutta liike ei liene reittini varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:44

eipä ole tullut käytyä ja nettisivuja vilkaistuani ymmärrän miksi en varmaan tule siellä käymäänkään vaikka matka ei mikään este olekkaan ....

jotenkin vaikutti liikeidealtaan kovasti sellaiselta putiikilta joita ne 'paremmat rouvat' tänne ajankulukseen yhtenään perustelevat ja sulkevat sitten kun kyllästyvät seisoskelemaan enimmäkseen tyhjässä puodissaan (tai ukko lopettaa rahoittamisen)

- anteeksi jos satuin haukkumaan väärää puuta-