Onko laiskuus pahe.viisas pääsee vähemmäl.mihin sitä omaisuutta tarvitaan kun heitätle lusikan nurkkaan.pääsee sukulaiset taistee

Lisätty: 03.10.2008 - 23:21

heitätte

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2008 - 23:32

Ei laiskuus ole pahe tietyissä asioissa. lopusta en voi muuta sanoo kun että taidat olla pienissä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2008 - 23:34

kohtuus kaikessa, laiskuudessakin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 00:06

EI.
Maahanpanoon ja muistobileisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 08:44

On se pahe monessa. Kivempi on olla siistin ja puhtaan lähellä, oli se sitten mikä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 08:53

laiskuutta on monen laista,joskus näyttä siltä ,että joku vaan viettää aikaa kaiket päivät,sitten joku kerta huomaa että hän on silloinkin tehnyt töitä,koska varallisuus on lisääntynyt,aivan huikeasti.tässä tulee se paikka ,viisas pääsee vähemmällä.tyhmä puurtaa kauheasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2008 - 11:56

Eikös se oli niin, että ahkeruus on ilomme, laiskuus pahe? Työssä ainakin haluan olla ahkera (ja tunnollinen), eikä tällä ahkeruudella ole mitään tekemistä omaisuuden hankkimisen kanssa, sitä näillä palkoilla voiskaan kerätä, vaan saan ahkeruudella ja innostuksellani työstä enemmän henkistä tyydytystä ja toivon mukaan vielä olla joillekin vars. nuorille esimerkkinä siitä, ettei siihen työhön tarvitse suhtautua kuin pakkopullaan, vaan osata myöskin nauttia työnsä tuloksista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2008 - 13:54

Laiska työtä tekee,viisas pääsee vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 09:39

Laiskuus mikä on työnteon välttelemistä on mun mielestäni huono ominaisuus, se ei ole laiskuutta jos työpaikalla on joskus rauhallisenpaa niin että voi ottaa "lunkimmin". Valitettavan usein joukossamme on myös todellisia laiskureita jotka kuluttavat vain aikaansa työpaikalla.