Oletko henkiseltä iältäsi samoilla lukemilla, kuin vuosia on mittarissa todellisuudessa?

Miten tämä ilmenee?

Avainsanat: henkinen ikä ikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 16:56

Henkisesti täysi-ikäinen. Ikävuodet ovat vain numeroita; mielestäni ihminen on juuri sen ikäinen kuin tuntee olevansa. Olen hippi, juppi, punkkari ja vaihdan paitaa ;)

Lisätty: 14.03.2011 - 17:06

Testitulos 19 v.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!
Nimimerkillä 31v tuo henkinen ikä... :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2011 - 10:26

ehdottoman luotettava testi senkin asian testaamiseen ;)
www.testimaa.com/testi.php?t=age

no en kyllä ole samoilla lukemilla mitä vuodet edellyttäis.
riippuu seurasta miten se ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 10:35

Vaikea tuota itseni on sanoa .Se täytyy arvioittaa toisilla. Muutta tumnnen itseni hyväkuntoiseksi. En kylläkään mikään 25v.as enään.Muuta olen onnellinen että' pystyn voimisteleen,käveleen,hiihtään ,uimaan. Olemaan iloinen siitä mitä on.Viimekesänä hautajaisissa kuulimme mieheni kanssa ,kune räs joka meitä ei ollut nähnyt,tokaisi eipä teistä uskoisi ja kysyi uudestaan. No ei uskoisi.Oli iästä kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 10:35

Vaikeaa sanoa miten milloinkin...joskus niin lapsettaisi kauheasti ja toisinaan tuntuu, että olen kokenut elämää jo 100 vuotta....kaikki asiat tuntuvat liian tyhmille ja lapsellisille. Niin otappas nyt minusta selvää...

Lisätty: 14.03.2011 - 14:09

Ps. Testin tehtyäni olenkin 38- vuotias. Jippii nyt se riemu repesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.03.2011 - 10:36

Jep, jep. Palisanterin linkittämän testin mukaan olen 21 vuotias. Välillä kyllä tuntuukin siltä vaikka vatsa on asiasta eri mieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 10:44

Tuon testin mukaan 24v joten välillä on pakko tuohon uskoakkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 10:53

Testin mukaan olen 33 vuotias ja omasta mielestäni olen vieläkin nuorempi,kun olen niin lapsellinen aikuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:15

Testin mukaan muori mennä jyristi 35. No noin puolethan se on ikävuosista, joten olen tyytyväinen
tulokseen, vaikka en vesisotaa enään leikikään.
Just just ymmärrän mitä sanotaan ja sen nitä en ymmärrä ei minun tarvitse sitä ymmärtääkään.
Henget puhukoot puolestani, kehoni vaikenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:26

Kyllä syvimmästä sielusta silloin tällöin pulpahtaa ulos pikkupojan veikeä olemus. Eipä liene huono asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:37

Järkähtämätön totuus testin mukaan,olen 29-vuotias(keskiarvo 22-v)eli aika iäkäs ;-D:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 11:48

En minä henkisesti ole 54 vuotias, ole kujeileva ja lapsenmielinen, ja uusia asioita haluan kokea, ja haluan lasteni lapsille eli pikkuihmisille olla terhakka mamma vaikka kivut miten syövät minua, ja ei lapseni edes tiedä minkä ikäinen olen eikä mieheni ikää tiedä, vähän yli 50 v tietävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 12:37

taidan olla enemmän nuorekas mieleltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 13:01

Mieli on edelleen kuin pikkukakaralla joka tahtoo tehdä kolttosia, mutta kroppa: se on jo kuudenkympin ja kuoleman välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:27

Joskus tunnen itseni melko lapselliseksi. Niinkuin juuri nyt. Mutta osaan käyttäytyä myös ikäni edellyttämällä arvokkuudella, jos haluan. Yleensä en halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 19:24

Olipahan testi ja tosiaankin olen vielä nuori poikanen , sillä testi tulos 23v. Hurraa!!!!!!!!!
No niinhän se pitääkin olla , en varmastikaan ole niin vanha kuin todelliset luvut viisaavat, eli 65v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 21:56

Palisanterin ehdottomasti luotettavan testin mukaan henkinen kehitykseni on jäänyt reilut neljäkymmentä vuotta jälkeen vanhasta kropasta ... olen siis todella jäkeenjäänyt yksilö ....

"Henkinen ikäsi on 26 vuotta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 00:25

Henkinen ikäsi on 24 vuotta. ohhoh - sen kun kertoo kolmella niin on aika lähellä.
valperin tavoin pahasti jälkeenjäänyt ehkä kehitysvammainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2011 - 12:58

Vanhenemaan tässä pitäisi ruveta tai sitten järkevöitymään, eihän nyt ole laitaa että ikivanha on henkiseltä iältään 24.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2011 - 05:00

Palisanterin testin mukaan olen 23 vuotias, hurraa ja tuuletus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 08:49

Mä sain tuosta Palisanterin testistä tulokseksi 20. Se taitaa ikävä kyllä pitää vielä paikkansakin : )